• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ماجرای نصب پرچم‌های آبی در جزیره کیش چیست؟

  • کد خبر : 26353
  • 26 آبان 1401 - 2:28
ماجرای نصب پرچم‌های آبی در جزیره کیش چیست؟

ضد انقلاب این بار با نصب پرچم های آبی در جزیره کیش برای خودشان رویا سازی کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، این روزها ضد انقلاب و تجزیه طلبان که خود را مثل همیشه شکست خورده می‌بینند، با هر دروغ و ترفندی قصد جوسازی و همراه کردن برخی افراد با خود را دارند تا همچنان کشور را درگیر آشوب و فتنه کنند.

از روز گذشته حساب‌های کاربری ضد انقلاب با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از نصب پرچم‌های آبی رنگ در سطح شهر کیش، در یک دروغ بزرگ قصد القای به ثمر رسیدن توهم خود را به مخاطبانشان داشتند.توییئت ضد انقلاب

این پرچم‌ها به مناسبت هفته کیش در خیابان‌های سطح جزیره نصب شده است. چند سالی است که ۲۰آبان به نام “روز کیش” نامگذاری شده است و هر سال در این روز جشن‌هایی برپا می‌شود.

امسال با ابتکار سازمان منطقه آزاد کیش از ۱۸ الی ۲۴ آبان جشن‌هایی به مناسبت “هفته کیش” در سطح جزیره برگزار شد که مورد استقبال عموم کیشوندان و گردشگران قرار گرفت.

یکی دیگر از دروغ‌های ضدانقلاب تعطیلی بازارهای کیش در روزهای فراخوان اعتصاب سراسری بود.

آنها با انتشار ویدئوهایی در زمان قبل از شروع بازارها، اعلام کرده بودند که بازارهای کیش در حمایت از اعتصاب تعطیل کرده‌اند! موضوعی که علیرغم جوسازی‌های سنگین مجازی کذب محض بود و طی روزهای گذشته همه بازارهای کیش باز و بازاریان با هر اعتقادی به کاسبی‌شان مشغول بودند.

فراخوان اعتصاب بازارها این روزها نه از سوی دلسوزان مردم، بله از سوی افرادی صادر می‌شود که هر روز با تحریک مجامع بین المللی قصد اعمال فشار و تحریم بیشتر بر مردم را دارند که در این بین کسب و کارهای خرد آسیب بیشتری از این وقایع می‌بینند.

متأسفانه عده‌ای که به‌صورت سطحی به این موضوعات می‌پردازند چنین شایعاتی را به‌راحتی باور می‌کنند و حتی از آن اثر می‌پذیرند. لازم است در این روزهایی که اذهان مردم درگیر حملات بی وقفه فضای مجازی قرار دارد واقع بینانه و عمیق به موضوعات پرداخته شود و با دیدن هر عکس یا فیلمی سریع متأثر نشویم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26353
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.