• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

  • کد خبر : 17931
  • 01 بهمن 1398 - 13:37
گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی با حضور شرکت داخلی و خارجی به منظور نمایش تجهیزات و ظرفیت ها در حوزه انرژی به شرکت های خارجی آغاز بکار کرد .

به گزارش کیشوندنیوز ، عصر روز دوشنبه ۳۰ دی ماه شانزدهمین نمایشگاه انرژی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی ، آب ، برق و انرژی های نو با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز بکار کرد .
این نمایشگاه در مراسم افتتاح میزبان دکتر محمدرضا پدیدار رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی تهران ، مهندس محسن مظلوم فارسی مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران و دکتر ناصر آخوندی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از شرکت کنندگان داخلی و خارجی بود .
شرکت کنندگان داخلی و نمایندگانی از کشورهای چین،ژاپن،هلند ، ایتالیا ، روسیه ، انگلیس ، امارات متحده عربی و کره جنوبی ، انجمن ها و تشکل های صنفی صنایع نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی ، برق و انرژی غرفه داران این دوره از نمایشگاه انرژی هستند .
این نمایشگاه که با حمایت وزارت نفت و نیروی جمهوری اسلامی ایران، سازمان منطقه آزاد کیش،  شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و صنعت نفت، ، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، سندیکای صنعت برق و اتاق بازرگانی، صنایع،  معادن و  کشاورزی تهران برگزار شده است نمایشی از آخرین تجهیزات و ظرفیت های شرکت های داخلی که در شرایط تحریم در حوزه نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی ، کسب کرده اند به نمایندگان کشور های شرکت کننده در این نمایشگاه بین المللی است .
در پایان گفتنی است این نمایشگاه تا ۳ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش ادامه خواهد داشت .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17931
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.