• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سمپوزیوم فولاد کیش از ۱۰ تا ۱۲ آبان برگزار می شود

  • کد خبر : 26103
  • 01 آبان 1401 - 22:19
سمپوزیوم فولاد کیش از ۱۰ تا ۱۲ آبان برگزار می شود

بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ ابان ماه ۱۴۰۱ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران که عموما با حمایت شرکت های فولادی و دانشگاه های کشور برگزار می گردد، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندر کاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققین در جهت تبادل نظر به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور است.

سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱با موضوع «چالش ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پسا کرونا» برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی فولاد
در کنار بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد، نمایشگاه بین المللی فولاد نیز برگزار می شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه های مختلف نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی سمپوزیوم فولاد عرضه خواهد شد.

گروه های هدف این نمایشگاه شامل تولید کنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن های و سندیکاهای تولیدی، علمی و ..، شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی می باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26103
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.