• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

با حکم مونسان، رامین افشاری سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد

  • کد خبر : 261
  • 01 آبان 1394 - 2:21
با حکم مونسان، رامین افشاری سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد

رامین افشاری که معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد، طی حکمی بعنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب شد.

در این حکم که در روز پنج شنبه ابلاغ شد، بر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات این شرکت و همکاری و تعامل سازنده با تمامی اعضای هیات مدیره در جهت رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی، عمرانی، بازرگانی و خدماتی جزیره از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی تاکید شده است.
ارائه خدمات مطبوب به تمامی فعالان اقتصادی و برداشتن گام های اجرائی در این خصوص، شتاب دهی به روند اجرای طرح های عمرانی و زیر بنایی، توجه به آراستگی جزیره، اصلاح فرآیندهای موجود و ایجاد کاربری های جدید در چارچوب سیاست های ابلاغی از مهمترین وظایف سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش اعلام می شود.

رعایت کردن سه اصل صحت، دقت و سرعت در چارچوب منشور دولت تدبیر و امید از دیگر مواردی به شمار می رود که در حکم سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به آن اشاره شده است.
پیش از رامین افشاری که هم اینک مدیر عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، بهبود بهی زادی حدود دو سال مدیریت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=261
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. اولین کاری که باید بکند برکناری محمود پازوکی است

  2. خیلی جالبه، همه فکر میکنند که مونسان فرد درستی هست در حالیکه هرچی آدم بدرد نخور هست را دور خودش جمع کرده. مثلا قدرت إبراهیمی را بعنوان مسئول دفترش گذاشته که همه کارهایش را محمود پازوکی انجام می دهد. از طرفی جلالی ورزش و پازوکی را که تمام کیش میدانند چگونه شخصیتی دارد را بشدت حمایت میکنه ، چرا ؟ بخاطر اینکه به مونسان سرویس ویژه میدهند. یکی نیست به این ….. بگه که تو که مدیریت بلد نیستی و در سال ، دو ماه هم در کیش نیستی و فقط در پی لابی های خودت هستی برای رسیدن به پست های بالاتر و نمیتوانی جلوی دزدیهای اطرافیانت را بگیری، چطور میتوانی از پس کارهای بالاتر برآیی ؟!!!

  3. محمود پازوکی باید آقای مونسان را بردارد، چقدر شماها ساده هستید، پازوکی بود که آقای مونسان را با کمک جلالی در هیئت مدیره پرسپولیس برد ،محمود پازوکی هست که با ارتباطات خودش با کفاشیان برای آقای مونسان حمایت جلب میکنه . حالا کی باید کی را عوض کنه !!!

  4. ……….. اینها عادیه، این دولت هم مثل دولت قبل یکسری نالایق را در راس کار آورده. به هر حال نتیجه سفارش سالاری بجای شایسته سالاری همینه . میخوام بگم که مونسان مقصر نیست ، مقصر کسانی هستند که ایشان را منصوب کرده اند . مونسان یک فرد قدرت طلب است و اینرا میشود از میزان حضورش در کیش و میزان لابی هایش برای به قدرت بالاتر رسیدن در تهران فهمید پس او را مقصر ندانیم ولی مونسان مقصر است بخاطر آنکه کیش را به یک شهر مرده تبدیل کرد و سرمایه گذاری و بازار و اقتصاد را به لجن کشید و احتمالا هم با گرفتن یک پست بالاتر کیش را تحویل یکی دیگر میدهد تا ویرانه ها بیشتر شوند . خدا از سر تقصیرات سفارش کنندگان چنین مسئولانی نگذرد که اینگونه نکبت را برای مردم به ارمغان می آورند

  5. میگم این قصه سفارش شوهرخواهر رئیس جمهور برای انتصاب مونسان صحت داره؟ اصلا اسم شوهر خواهر رئیس جمهور چیه؟

  6. شب اول قبرشون دیدن داره

  7. با تشکر از اطلاع رسانی خوبتون در ارتباط با اخبار کیش

  8. با تشکر از اطلاع رسانی خوبتون

  9. با تشکر از سایتتون

  10. خییییییییییییییییلی عالی بود. ممنون