• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کیش برای برگزاری انتخابات مجلس آماده می‌شود

  • کد خبر : 257
  • 01 آبان 1394 - 2:05
کیش برای برگزاری انتخابات مجلس آماده می‌شود

روح‌ ا… شهداد نژاد بخشدار کیش اعلام کرد که برای برگزاری انتخابات اسفندماه در کیش از معتمدین بومی جزیره کمک خواهیم گرفت. شهداد نژاد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت معتمدان و افراد امین جزیره کیش با هدف برگزاری انتخابات گسترده و باشکوه از برنامه های اصلی این بخشداری است و در این زمینه با برگزاری […]

روح‌ ا… شهداد نژاد بخشدار کیش اعلام کرد که برای برگزاری انتخابات اسفندماه در کیش از معتمدین بومی جزیره کمک خواهیم گرفت.

شهداد نژاد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت معتمدان و افراد امین جزیره کیش با هدف برگزاری انتخابات گسترده و باشکوه از برنامه های اصلی این بخشداری است و در این زمینه با برگزاری نشستی، اهداف و برنامه های این افراد تبیین شود.

شهدادنژاد انتخاب هیات اجرائی صالح، کارشناس و امین که بر فرایند انتخابات نظارت مستمر و دقیق داشته باشد را از اهداف اصلی بخشداری کیش در انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: با توجه به فعالیت ۱۹ صندوق و شعبه اخذ رای در انتخابات آتی در بخش کیش، به نیروهای بیشتری جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۳۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ۳۰ نفر معتمد در این زمینه انتخاب شوند، گفت: برای اجرای این قانون نشستی برگزار و بر اساس فهرست انتخابات پیشین، تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۰ تن تائید صلاحیت شده در این نشست، هشت تن به همراه یک تن از اعضای شورای شهر به عنوان معتمد انتخاب می شوند و افراد منتخب طبق ماده ۳۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از افراد بومی با سابقه حداقل پنج سال سکونت در این بخش باشند.

شهدادنژاد اظهار کرد: هریک از شعبه های اخذ رای این بخش بین پنج تا هفت نفر عضو دارد و مجموع افراد مورد نیاز برای برگزاری انتخابات کیش حدود ۲۰۰ نفر پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات یک وظیفه ملی است و سلامت و شکوه آن باعث اقتدار و مستحکم تر شدن پایه های نظام می شود، باید بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمام سازمان ها و نهادهای دولتی کارکنان و امکانات خود را در اختیار این بخشداری قرار دهند.

نشست هم اندیشی بخشدار کیش و معتمدان این جزیره با محوریت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سالن نشست های بخشداری برگزار شد و حاضران نظرها و پیشنهادهای خود را در زمینه برگزاری انتخابات پیش رو و هیات اجرائی ارائه کردند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=257
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.