• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تاکید خطیب موقت نماز جمعه بر خدمات رسانی مناسب شرکت هواپیمایی کیش

  • کد خبر : 25359
  • 01 مرداد 1401 - 2:35
تاکید خطیب موقت نماز جمعه بر خدمات رسانی مناسب شرکت هواپیمایی کیش

خطیب موقت نمازجمعه بر خدمات رسانی مناسب شرکت هواپیمایی کیش، بومی گرایی در جذب نیروی انسانی سازمان‌ها و ادارات و مهربانی در امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الاسلام یوسف پور در خطبه های نمازجمعه با اشاره به خدمات نامطلوب شرکت هواپیمایی کیش در هفته گذشته به ساکنان و مسافران کیش، گفت: مسئولان این شرکت هواپیمایی بهتر است در خدمات‌رسانی تجدید نظر و با برنامه ریزی خدمات مطلوبی به ساکنان و گردشگران کیش ارائه کنند.

وی از مسئولان شرکت هواپیمایی کیش خواست در خدمات رسانی کوتاهی نکند.

خطیب موقت نماز جمعه کیش به جذب نیرو‌های بومی و توانمند در ادارات و نهاد‌ها تاکید کرد و گفت: بومی‌گرایی یکی از مهمترین نکاتی است که بار‌ها در نماز جمعه تذکر داده شده است.

حجت الاسلام یوسف پور با قدردانی از تلاش گشت ارشاد در اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: امر به معروف مسئله بسیار ظریفی است و با درشتی نمی‌توان به این اصل مهم پرداخت.

وی گفت: اگر بانویی بدحجاب است ممکن است اعتقادات عمیق دینی داشته باشد و بهتر است با رفتار ملایم و ملاطفت در خصوص حجاب، وی را راهنمایی کرد.

خطیب موقت نماز جمعه کیش با گرامیداشت روز مباهله گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های حقانیت دین مبین اسلام حضور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با خانواده خود در مناظره با مسیحیان بود و توانست حقانیت دین مبین اسلام را اثبات کند.

وی پنجم مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم طالقانی را نیز گرامیداشت و گفت: اسلام در برنامه روزانه نماز جماعت در برنامه هفتگی نماز جمعه و در برنامه سالانه حج را توصیه کرده است و همین برنامه ریزی دقیق یکی دیگر از نشانه‌های حقانیت دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: در صحرای عرفات، در حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، در شب قدر و حضور مخلصانه در نماز جمعه موجب آمرزش گناهان می شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مهمانی غدیر گفت: مردم با برگزاری جشن ویژه غدیر ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را به نمایش گذاشتند و رسانه‌ها نیز این حضور پرشور مردم را به تصویر کشیدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25359
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود و روز خوش،حاج اقا بر خدمات بهتر هواپیمایی کیش تاکید کردند که خوب بود در زمینه گشت ارشاد کاش می فرمودند گردشگران و کیشوندان را فراری ندهند و سوگواری تابستانی که مطرح شده ،مگر کیش مانند مشهد یا قم و شیراز دارای امام و امام زاده است،یا جزیره زیارتی است.امیددارم در پیشنهادات اینگونه،ریاکاری و ظاهرارایی نباشد،خاوری هم ورود به اتاقش مشروط به داشتن وضو بود.خدا عاقبت همه را خیرو نیکو قراردهد