• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

عکس | رفتار عجیب مهدی کشاورز در نماز با اهل سنت

  • کد خبر : 25355
  • 30 تیر 1401 - 17:04
عکس | رفتار عجیب مهدی کشاورز در نماز با اهل سنت

تصویری از نماز خواندن مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اهل سنت جزیره کیش منتشر شد که باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است.

به گزارش کیشوندنیوز، تصویری از نماز خواندن مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اهل سنت جزیره کیش منتشر شد که باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است.

در این نماز که جمعه هفته گذشته در مسجد نور اهل سنت جزیره کیش اقامه شد، مهدی کشاورز از صف مردم خارج شده و در کنار شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش در حال نماز خواندن است. 

همچنین آقای شجیع دستیار وی نیز در سمت دیگر شیخ یعقوب شمس ایستاده است، شخصی که حاشیه های فراوانی برای منطقه آزاد کیش ایجاد کرده است.

این درحالی است که در همین دهه وحدت، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به کردستان برای چندمین بار در نماز اهل سنت حاضر شد و نماز را در بین مردم اقامه کرد.

سوال اینجاست که الگوی مهدی کشاورز که خود را از نیروهای انقلابی می داند و دستیار پرحاشیه اش برای اقامه نماز وحدت چه کسی است که باید خود را از مردم جدا کند و به کمتر از ایستادن در کنار امام جماعت رضایت ندهد؟

قطعا این نوع نگاه نه تنها در این نماز بلکه در تمامی رفتارهای مدیریتی و تشریفاتی تیم کشاورز وارد شده که فاصله زیادی با جریان انقلابی گری دارد.   

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25355
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام وعرض ادب در اصل نماز بعد از ادای فریضه بوده بقول ما اهل سنت نماز سنت بوده وهر شخص مختار است هرکجا دوست دارد بایستد
    لزومی نیست مانند نماز فریضه باید صف ارای شود متشکرم

  2. ایستادن در صف نماز جایگاه ویژه ای ندارد،اگر صف اول وکنار امام حماعت از نگاه مدیر و رئیس بودن باشد،هم ناپسنداست و هم عملی ریاکارانه که دوربین ها ضبط و ثبت کنند.که اینجا با توجه به ایستادن در طرفین امام جماعت،اتفاقی نیست و شگفت انگیز است.

  3. بنده در همین نماز شرکت داشتم – لطفاً عکس کامل رو بزارید نه این عکس رو که مشخص نیست
    بنده به عینه دیدم که آقای شمس به عقب آمدند و داخل صف اول شدند و نه اینکه آقای کشاورز به جلو بروند
    انصاف هم آرزوست
    واسه هرچیزی خبر کذب منتشر نکنیم