• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

دومین قربانی کرونایی کیش در موج هفتم

  • کد خبر : 25338
  • 28 تیر 1401 - 20:12
دومین قربانی کرونایی کیش در موج هفتم

دکتر رضانیا گفت: خانم ۹۱ ساله دارای بیماری زمینه ای فشار خون، با علائم تب،سرفه،ضعف و بی حالی و کاهش سطح هوشیاری در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در بیمارستان کیش بستری بوده که متاسفانه علی رغم همه تلاش‌های انجام شده فوت کردند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: روند ابتلاء به کرونا صعودی است و این هفته هم نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته و این روند همچنان روبه افزایش خواهد بود.

وی افزود: دو سه هفته‌ای است که مراجعات سرپایی به بیمارستان‌و مراکز بهداشتی افزایش داشته و تعداد شهرهای قرمز نیز افزایش جدی داشته است.
سخنگوی شورای سلامت کیش بر ضرورت آمادگی در مقابله با موج جدید بیماری، تصریح کرد: امیدواریم این افزایش‌ها به‌اندازه موج‌های گذشته نباشد و زودتر از زمان پیک بگذریم.

وی با اشاره به آمار و ارقام بالای مبتلایان به کرونا در کشورهای دیگر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در چند هفته آینده موج هفتم به پیک خود برسد و بعد از این مدت شاهد افت تعداد ابتلاها و بستری‌ها باشیم.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: متاسفانه یکی دیگر از هموطنان عزیزمان را بر اثر کرونا از دست دادیم. خانم ۹۱ ساله دارای بیماری زمینه ای فشار خون، با علائم تب،سرفه،ضعف و بی حالی و کاهش سطح هوشیاری در تا ریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در بیمارستان کیش بستری بوده که متاسفانه علی رغم همه تلاش‌های انجام شده فوت کردند . ضمن تسلیت به خانواده این کیشوند گرامی از همه شما عزیزان خواهش میکنم زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و تزریق دز یادآور واکسن را جهت حفاظت از جان خود و عزیزانتان راجدی بگیرید.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تنها راه پیشگیری از بروز بحران رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دوز یادآور است

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25338
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.