• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۹ گردشگر در کیش توسط دریابانان نجات یافتند

  • کد خبر : 25345
  • 28 تیر 1401 - 22:19
۹ گردشگر در کیش توسط دریابانان نجات یافتند

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش گفت: دریابانان این جزیره ۹ گردشگر گرفتار در دریا را نجات دادند.

به گزارش کیشوندنیوز، ستوان ساسان درویشی اظهار داشت: ساعت ۱۸ عصر ۲۶ تیر ماه از طریق تماس تلفنی به ما اعلام شد که یک فروند شناور تفریحی از اسکله خارج نموده و بدلیل عدم آشنایی به حوزه و نوار دریایی ساحلی، ضمن اتمام سوخت شناور دچار مشکل شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط نامناسب جوی و مواج بودن دریا، بلافاصله عوامل گشت دریایی با ۲ فروند شناور گلف با تجهیزات مناسب به ماموریت اعزام شدند و در بررسی اولیه که موقعیت جنوب جزیره حوالی کشتی یونانی اعلام شده بود، اثری از گردشگران نبود و جست و جوی دریانان ادامه یافت.

درویشی اضافه کرد: در پیگیری از مرکز پیام، موقعیت گردشگران در بین بندر چارک و جزیره فارور اعلام شد و دریابانان سریعا به محل اعزام و با جست و جو و پیگیری جدی حوالی ساعت ۹ شب شناور تفریحی را پیدا کرده و جان ۹ نفر از گردشگران را نجات دادند و با همراهی سایت رادار سپاه گردشگران را به بندرگاه کیش منتقل کردند.

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش گفت: یکی از نکات قابل توجه این ماموریت، حضور ایثارگرانه دریابانان کیش در دریای مواج و کمک رسانی به هموطنان بود، که باعث خوشحالی و قوت قلب گردشگران و تقدیر و قدردانی از دریابانان کیش شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25345
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.