• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برقراری پرواز‌های فوق العاده کیش به شیراز و تهران

  • کد خبر : 25325
  • 25 تیر 1401 - 23:56
برقراری پرواز‌های فوق العاده کیش به شیراز و تهران

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از برقراری پرواز‌های فوق العاده کیش به شیراز و تهران از روز دوشنبه ۲۷ تیر خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز ، عزت الله محمدی در گفتگوی خبر سیمای کیش با اشاره به به زمین لرزه‌های اخیر جزیره کیش گفت: این موضوع بار روانی بر سفر گردشگران و مسافران داشت.

وی گفت: پرواز‌های شیراز سه روز هفته از مقصد کیش به شیراز و بالعکس به دلیل زمین گیر شدن هواپیما‌های شرکت هواپیمایی کیش دچار مشکل شده اند.

عزت الله محمدی افزود: شرکت هواپیمایی کیش از دو سه سال پیش تحت نظر سازمان خصوصی سازی قرار گرفت و مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است تا مدیریت این شرکت به منطقه آزاد کیش واگذار شود تا بتواند مشکلات را مدیریت کند.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به اینکه در مسیر‌های شیراز به کیش و بالعکس و کیش به تهران و بالعکس تمهیدات خوبی انجام شده است، گفت: در مدت ۴۸ ساعت گذشته با تمام شرکت‌های هواپیمایی مکاتبات خوبی انجام شده است و از دوشنبه، سه شنبه شاهد پرواز‌های فوق العاده از مسیر‌های شیراز و تهران از سوی سایر شرکت‌های هواپیمایی خواهیم بود.

عزت الله محمدی گفت: شرکت هواپیمایی قشم ایر در مسیر شیراز روز سه شنبه و جمعه نهایی شده است، شرکت هواپیمایی معراج و کاسپین از اول مرداد برنامه پروازی یک روز در میان از تهران به کیش را نهایی کرده ایم.

وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و کیش نیز از روز شنبه هفته آینده پرواز شیراز را هماهنگ کرده ایم.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، افزود: با توجه به برگزاری جشنواره تابستانی مردم نیز تمایل دارند به جزیره کیش سفر کنند.

عزت الله محمدی، گفت: پرواز‌های که به دلیل نقص فنی لغو می‌شوند شرکت هواپیمایی ملزم است پرواز جایگزینی را تعیین کند و در صورتی که شرکت هواپیمایی در برقراری پرواز جایگزین ناتوان است می‌بایست کل وجه پرداختی مسافر را پرداخت کند.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، گفت: شرکت‌های هواپیمایی کشور دچار مشکلات بسیاری هستند و این مشکلات در ناوگان حمل و نقل هوایی بسیار جدی است، اما تلاش می‌کنند تا بتوانند پرواز‌های خود را بدون لغو انجام دهند.

عزت الله محمدی، گفت: جشنواره تابستانی کیش جاذبه سفر گردشگران به جزیره کیش را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود پرواز‌های مقصد شیراز بدون مشکل انجام شود، گفت: امیدواریم از روز دوشنبه پرواز‌ها براساس برنامه ریزی بتوانند به مسافران خدمات رسانی کنند

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25325
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.