• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رشیدپور: وضعیت کیش فاجعه است/ تغییرات پی‌در‌پی مدیرعامل سازمان خنده‌دار است/ مسئولان رویافروشی می‌کنند

  • کد خبر : 25321
  • 25 تیر 1401 - 11:33
رشیدپور: وضعیت کیش فاجعه است/ تغییرات پی‌در‌پی مدیرعامل سازمان خنده‌دار است/ مسئولان رویافروشی می‌کنند

رضا رشیدپور گفت: وضعیت کیش با معیارهای متوسط و معمولی فاجعه است و اگر به همین صورت ادامه پیدا کند و تصمیمات درستی گرفته نشود هر روز بیشتر به قهقرا خواهیم رفت.

به گزارش کیشوندنیوز، عصر روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ نشست خبری جشنواره کیش خوشمزه با حضور دست اندرکاران این جشنواره و جمعی از اعضای صنف جامعه مراکز پذیرایی کیش برگزار شد.

رضا رشیدپور که مدتی است در جزیره کیش کافه رستوران تایم لپس را راه‌اندازی کرده است نیز در این نشست حضور داشت و عنوان کرد: وضعیت کیش با معیارهای متوسط و معمولی فاجعه است و اگر به همین صورت ادامه پیدا کند و تصمیمات درستی گرفته نشود هر روز بیشتر به قهقرا خواهیم رفت.
وی ادامه داد: نه در حوزه مالیات، نه مشوق‌های سرمایه گذاری و… چیزی از منطقه آزاد باقی نمانده است، کرونا، زلزله و سیستم مدیریتی هم به این مشکلات اضافه شده است، در دو سال اخیر مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ۵ بار تغییر کرده و این خنده دار است.
رشیدپور گفت: شعارهای جذاب می‌دهیم و رویا می‌فروشیم، رویایی که مبتنی بر زیرساخت صفر هستند، چطور می‌خواهیم کیش نگین گردشگری باشد در حالی که حمل و نقل ما فرسوده است، حتی برای رفاه نسبی گردشگر هم نتوانستیم کار درستی انجام دهیم، هیچ برنامه‌ای برای گردشگران نداریم و همه سرگردان می‌چرخند.
این فعال حوزه رسانه و گردشگری بیان داشت: چه در دولت قبل و چه در این دولت هرچه تلاش کردیم فایده‌ای نداشت و چقدر خوب است که بخش خصوصی با تمام قوا وسط بیاید.
رشیدپور که مسئولیت مشاور برندینگ و رسانه جشنواره کیش خوشمزه را بر عهده دارد در رابطه با برگزاری این جشنواره گفت: به عقیده من اسم این جشنواره “نفس” است، جشنواره زندگی است، در کیش برای ما آب و هوا و نفس مانده است، بخش خصوصی نفس و پویایی را نباید از دست بدهد.
وی به اهمیت جامعه مراکز پذیرایی کیش اشاره کرد و بیان داشت: جامعه پذیرایی از مهمترین جوامع کیش است، هر گردشگری که به کیش می‌آید شاید به هتل نرود اما حتما در کیش باید غذا بخورد.
رشیدپور افزود: کیش خوشمزه در حوزه اقتصادی و گردشگری کار ‌مهمی نمی‌تواند انجام دهد، نمی‌تواند پرواز به کیش بیاورد، این کارها بر عهده سیستم دولتی است. این جشنواره آمده که بگوید مردم و مسئولان گرامی بخش خصوصی زنده و قدرتمند است، کیش با همه زلزله‌ها امن است، با همه قوانین خلق الساعه بازهم محل آرامش است.
وی اظهار داشت: مهمترین دستاورد کیش خوشمزه این بوده که اعضای این جامعه صنفی با همه مشکلاتش دور هم جمع شدند و مشکلات صنفی را بیان و حل کردند، شاید تنها رخدادی هستیم که در قدم اول به همه خواسته‌ها رسیده‌ایم.
لازم به ذکر است که جشنواره کیش خوشمزه در سه فاز برگزار خواهد شد، این جشنواره در ابتدا قرار است “کیش بُن‌” هایی به ارزش یکصدهزار تومان به کیشوندان و گردشگران اهدا کند و دارندگان این بن‌ها بتوانند از این تخفیف در کافه رستوران‌های جزیره استفاده کنند.
برگزاری جشنواره‌های مختلف، چالش‌های آشپزی و ارائه تخفیفات ویژه در قالب کیش خوشمزه برگزار خواهد شد.
افتتاحیه این جشنواره فردا یکشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در سالن وی آی پی مریم با حضور هنرمندان مطرح کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25321
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.