• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

جشنواره جزیره فوتبال کیش ، ۲۰ رویداد جذاب در یک جشنواره

  • کد خبر : 25328
  • 26 تیر 1401 - 18:06
جشنواره جزیره فوتبال کیش ، ۲۰ رویداد جذاب در یک جشنواره

مدیرعامل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش از برگزاری ۲۰ رویداد متنوع و جذاب در قالب جشنواره جزیره فوتبال با حضور برگزیدگان این عرصه و هنرمندان مطرح کشور خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار آریا، محسن قریب در نشست خبری این رویداد با اشاره به اینکه جشنواره جزیره فوتبال تا زمان برگزاری جام جهانی به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: این جشنواره در تلاش است تا با برگزاری ۲۰ رویداد جذاب در بخش های مختلف، ورزشی، نمایشگاهی، جشنواره های رقابتی و برنامه های تلویزیونی شور و هیجان برگزاری جام جهانی را در جزیره کیش ایجاد کند .

وی با اشاره به اینکه فوتبال به عنوان پر مخاطب ترین ورزش در دنیا میلیون ها نفر را دور هم جمع میکند و میلیاردها نفر رو پای جعبه جادویی می کشاند افزود: بعد از ۹۰ سال ابن رویداد در همسایگی کیش روی می دهد و برای ما فرصت مغتننی است و باید تمام توان خود را در بخش های دولتی و خصوصی و مردمی به کار ببریم تا بتوانیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

قریب افزود: جام جهانی رویدادی است جذاب و پرمخاطب است که حاشیه های آن همواره بر اصل مطلب غلبه می کند و ما می توانیم از این فرصت به خوبی در مسیر رونق مجدد کیش استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم یک کانون هواداری برای علاقمندان به جام جهانی ایجاد کنیم افزود: علاقمندان جام جهانی که نمی توانند به قطر سفر کنند به توجه به حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت ها می توانند از برنامه هایی که در کیش برای آنان ترتیب داده می شود استفاده کرده و حال و هوای جام جهانی قطر را در کیش تجربه کنند.

مدیرعامل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش ادامه داد: هدف اول ما معرفی کیش به عنوان مقصد گردشگری برای گردشگران داخلی به واسطه این رویداد و به دنبال جذب گردشگر خارجی نیستیم و همچنین به دنبال ایجاد رونق اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است افزود: در تلاش هستیم تا مخاطبانی که بلیط حضور در جام جهانی را دارند از طریق کیش به دوحه سفر کنند.

برگزاری مسابقات فیفا دی از دیگر رویکردهایی است که به گفته قریب در قالب این جشنواره صورت می گیرد.

قریب با تاکید بر اینکه تبدیل کیش به کمپ تیم های ملی فوتبال کشور از دیگر اولویت های جشنواره جزیره فوتبال است ادامه داد: در راستای میزبانی از اردوی تیم ملی و فیفا دی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد  چهار زمین چمن استاندارد و یک زمین فوتبال هیبریدی به همراه رختکن با استاندارد جهانی در حال ساخت است.

جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی، جشنواره فیلم و عکس جام‌جهانی، جشنواره استیکر، کارتون، کاریکاتور، المان‌های شهری ، نمایشگاه صنایع مرتبط با فوتبال، فوتبال کلینیک با همکاری ایفمارک، کارگاه‌های تخصصی آموزشی در حوزه فوتبال، نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی ایران و قطر، دهکده فوتبال ایرانی از رویدادهای برنامه ریزی شده در قالب جشنواره جزیره فوتبال است.

 حضور ۶۵ بازیکن بین المللی ایرانی و خارجی، برپایی دوره مسابقات ستارگان فوتبال ایران و جهان در جام جهانی ۱۹۹۸،  برگزاری مسابقات ویژه فوتبال بانوان، فوتبال خیابانی، ساحلی، صابونی با حضور بزرگان این رشته‌ها، اکران مسابقات با حضور کارشناسان داخلی وخارجی، استعداد یابی فوتبال، مسابقه گزارشگر شو را از دیگر برنامه‌های جشنواره جزیره فوتبالی است.

 آیین افتتاح این جشنواره همزمان با عید سعید غدیر خم در با حضور چهره های فوتبالی کشور برگزار می شود و پس از آن رویدادها و برنامه های آن تا پایان شهریور ماه به صورت هفتگی و در فصل پاییز تا روز جام جهانی به صورت روزانه و یا چند روز در میان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25328
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.