• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انتقاد تند رشیدپور از وزیر بهداشت؛ چیزی از کیش باقی نگذاشتید/ چرا اجازه واکسیناسیون گردشگری را ندادید؟

  • کد خبر : 22508
  • 25 تیر 1400 - 3:58
انتقاد تند رشیدپور از وزیر بهداشت؛ چیزی از کیش باقی نگذاشتید/ چرا اجازه واکسیناسیون گردشگری را ندادید؟

رضا رشیدپور در صحبت‌هایی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، به انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت و مخالفت آنها با واکیسناسیون بخش خصوصی در کیش پرداخت.

به گزارش کیشوندنیوز، رضا رشیدپور در صحبت‌هایی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، به انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت و مخالفت آنها با واکیسناسیون بخش خصوصی در کیش پرداخت و گفت: من در جزیره کیش زندگی می‌کنم، از شما یک سوال می‌پرسم و خواهش می‌کنم قبل از اینکه دوره وزارت شما به پایان برسد به این پرسش جواب دهید.

وی افزود: چند ماه قبل تعدادی از سرمایه‌داران خوشنام جزیره کیش دوره هم جمع شدند و گفتند که صندوقی درست می‌کنیم و با آن واکسن می‌خریم و اول به کیشوندان واکسن می‌زنیم، بعد هم توریسم درمانی راه می‌اندازیم و این کار بهجای اینکه در ارمنستان و ترکیه شکل بگیرد، در همین کیش شکل بگیرد، اما شما با این طرح مخالفت کردید.

این مجری صداوسیما افزود: شما واقعا برای جزیره کیش چی باقی گذاشتید؟ گردشگری هزاران میلیارد تومان ضرر داده است، اقتصاد خرد ویران شده،  سرمایه دار خرد ورشکسته، هتل ها خالی، همه چیز نابود شده، از همین کسبه مالیات هم می‌گیرید که از عجایب منطقه آزاد است، خودرو هم که وارد نمی‌شود.

وی عنوان کرد: می‌دانیم در جنگ اقتصادی هستید، اما همین‌ها که در ضرر هستند به شما پیشنهاد انجام این کار را دادند، اگر این کار را در کیش انجام می‌دادند اقتصادش‌ را نجات می‌داد، هموطن من هم به جای اینکه به ارمنستان برود می‌آمد در خاک خودش واکسن را تزریق می‌کرد.

لازم به ذکر است که رشیدپور مالکیت کافه تایم لپس در کوروش برند سنتر جزیره کیش را دارد.

فیلم این صحبت ها را در ادامه مشاهده می کنید:

 

https://www.instagram.com/tv/CRW06RdHRPH

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22508
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دقیقا درسته آقای رشید پور,
    باید تاسف خورد از اینهمه بی مدیریتی.
    ضمنا مگه خوده مناطق آزاد نمیتونن واسه سلامتی خودشون تصمیم بگیرند؟