• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آغاز ساخت و ساز مسکن از سه ماه آینده در کیش

  • کد خبر : 25211
  • 08 تیر 1401 - 9:26
آغاز ساخت و ساز مسکن از سه ماه آینده در کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساخت و ساز منازل مسکونی و سازمانی از چند ماه آینده در کیش آغاز می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مهدی کشاورز در برنامه‌ی بازتاب با اشاره به مشکل گرانی و اجاره مسکن در کیش گفت: تا سه ماه آینده ساخت و ساز منازل مسکونی در کیش آغاز می‌شود و با اجرای این طرح بخش مهمی از مشکلات مسکن کیش حل می‌شود.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال ساخت و ساز صنعتی است و تعداد آن‌ها کمتر از سه هزار واحد نیست که تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی کشاورز ادامه داد: نگاه ما، ساخت و ساز برای قشر متوسط و حقوق بگیر است، بخش خدماتی نیز باید در همین جا ساکن شوند.

وی در خصوص ساخت و ساز‌های لاکچری و برج‌های مسکونی گفت: باید همین پروژه‌های نیمه تمام به زودی تکمیل شود تا نیاز برخی از خریداران برطرف شود.

کشاورز افزود: برخی از نهاد‌ها و ادارات، یک مدل مشخص و تعریف شده دارند که در همان چهارچوب حرکت می‌کنند، اما در منطقه آزاد کیش برخی قوانین و مقررات، اجازه نمی‌دهد که چنین مدلی طراحی و اجرا شود.

مدیر عامل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش گفت: حدود بیست و پنج هزار واحد مسکونی خالی در کیش وجود دارد که اگر این واحد‌ها وارد چرخه بشوند مشکلات کمبود مسکن برطرف خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25211
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امیدوارم زودتر ساخت و سازهاى صنعتى به انجام برسه ،به جهت اینکه کارفرمایانى متأسفانه واحدهاى مسکونى را در ساختمان هاى مسکونى در جزیره کیش تحت الجاره محل هاى کار خود در مى آورند بابت سکونت
    کارگران خود که متأسفانه همین موضوع باعث مى شود در اکثر مواقع باعث سلب آسایش اهالى آن ساختمان و حتى ساختمان هاى مجاور شود تنها به جهت آنکه این افراد به هیچ وجه هیچ اشرافى به قوانین تملک آپارتمان نشینى ندارند و باعث بر هم زدن نظم عمومى ساختمان مى شوند،و متأسفانه حق طبیعى یک کیشوند که تنها به جهت داشتن آرامش و آسایش به جزیره کیش نقل مکان مى کند ضایع مى شود،به لطف خدواند و همکارى و پیگیرى مستمر محترم مدیر عامل سازمان کیش این معضل حل شود .