• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تخفیف ۶۰ درصدی استفاده از اماکن ورزشی در کیش

  • کد خبر : 25208
  • 07 تیر 1401 - 16:28
تخفیف ۶۰ درصدی استفاده از اماکن ورزشی در کیش

رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به افزایش تعرفه‌های ورزشی در سال جاری، گفت: برای حمایت از ورزشکاران با اختصاص یارانه این خدمات با ۶۰ درصد تخفیف به ساکنان کیش ارائه می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، عزیزاله فرضی پور گفت: سرانه ورزشی در کیش ۱۱ متر مربع به ازای هر نفر و چهار برابر استاندارد بین المللی است.

وی گفت: کیش به دلیل بهره مندی از ظرفیت‌ها و امکانات مناسب ورزشی، مرکز ورزش‌های آبی و ساحلی کشور و همچنین مرکز ورزش مناطق آزادکشور محسوب می‌شود.

فرضی پور گفت: در دو سال گذشته بدلیل شیوع کرونا بیشتر اماکن ورزشی جزیره کیش تعطیل بود و با فروکش کردن شیوع کرونا این فعالیت‌ها آغاز شده است.

رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: این جزیره با ارائه ۲۶ رشته ورزشی از تنوع و امکانات مناسب ورزشی برخوردار است.

فرضی پور افزود: تا قبل ازشیوع ویروس کرونا بین ۵ تا ۸ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در کیش فعالیت داشت، اما با شیوع کرونا این آمار به ۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته تقلیل پیداکرده است.

وی درپاسخ به سوال افزایش تعرفه‌های بلیت استفاده از اماکن ورزشی کیش گفت: امسال بدلیل تامین بخشی ازهزینه‌های نگهداری اماکن ورزشی و پرداخت حق الزحمه مربیان و خدمه، تعرفه‌ها افزایش یافت.

رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: البته سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران آب وخدمات کیش نیز در تامین این هزینه‌ها و نگهداری اماکن ورزشی در کنار مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش بوده اند.

فرضی پور گفت: برای حمایت از ورزشکاران و ورزش دوستان با اختصاص یارانه به بخش ورزش این خدمات با ۶۰ درصد تخفیف به متقاضیان ساکن در کیش ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25208
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.