• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تردد دائم خودروهای ملی در کیش کلید خورد

  • کد خبر : 24795
  • 02 اردیبهشت 1401 - 13:38
تردد دائم خودروهای ملی در کیش کلید خورد

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به داخل کشور، این شرکت با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در حال رایزنی برای واردات خودورهای تولید داخلی دارای استانداردهای لازم است.

به گزارش کیشوندنیوز، علی خدادادی گفت: هم اکنون در این جزیره بیش از ۷۰۰ دستگاه شامل ۶۳۰ تاکسی و ۷۹ مینی بوس در حال ارایه خدمت به کیشوندان و مسافران هستد که ۳۰ درصد آنها دچار فرسودگی شده اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه ۳۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره باید نوسازی شود بلکه به علت افزایش جمعیت برای پاسخگویی به نیاز مسافران و کیشوندان باید تعداد ناوگان را به حدود یک هزار و ۳۰۰ دستگاه افزایش دهیم.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش یادآور شد: با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به داخل کشور، این شرکت با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در حال رایزنی برای واردات خودورهای تولید داخلی دارای استانداردهای لازم است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه به علت شرایط آب و هوایی کیش هر خودرویی امکان ماندگاری در این جزیره را ندارد افزود: در صدد هستیم خودروهایی وارد شوند که مونتاژ داخل و قابلیت پاسخگویی به نیاز مسافران از جمله سیستم سرمایشی را داشته باشد.

خدادادی اضافه کرد: تا کنون با ۲ خودروساز داخلی برای واردات خودروهای سواری و یک خودروساز داخلی برای واردات مینی بوس رایزنی هایی انجام شده و در صورت نهایی شدن رابزنی ها تعدادی خودروبه صورت آزمایشی وارد کیش خواهند شد./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24795
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خواهشاً واردات خودروهاى خارجى را حداقل براى جزیره کیش آزاد کنید،یکى از جزابیت هاى جزیره کیش براى تردد خودروهاى خارجى بوده و عدم جواز براى تردد حودروهاى ملى😞

  2. با این کار ضربه ی محکمی به جاذبه ی گردگشکری جزیره وارد خواهد شد همین متفاوت بودن کیش رو جذاب میکنه وگرنه نه اب و هوای داره نه مثل شمال کشور پهناوره نه هم از لحاظ قیمتی با با شهرهای دیگه فقط اسم منطقه آزاد رو یدک میکشه