• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

قهرمانی تیم فوتبال حفاری سپیدان در لیگ کیش

  • کد خبر : 2455
  • 11 دی 1395 - 8:35
قهرمانی تیم فوتبال حفاری سپیدان در لیگ کیش

در هفته ماقبل پایانی رقابت های فوتبال لیگ کیش، تیم فوتبال حفاری سپیدان با برتری پرگل مقابل بازرگانی مقدسی توانست مقام قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد.

به گزارش کیشوند نیوز، در ادامه هفته نهم لیگ فوتبال کیش عصر روز گذشته دو تیم بازرگانی مقدسی و پرسین کیش به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر به سود سپیدان به پایان رسید.

حفاری سپیدان کیش با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۲۲ امتازی شد و این تیم که از همان هفته های ابتدایی عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بود توانست عنوان قهرمانی را یک هفته زودتر از پایان لیگ از آن خود کرد.

بابک اکبری سرمربی تیم سپیدان بعد از عنوان قهرمانی و صعود به لیگ دسته سه فوتبال کشور گفت:
در ابتدا قهرمانی زود هنگام تیم سپیدان را به همه تبریک میگم
بازیکنانم خیلی با غیرت و مردانه جنگیدند و فوتبال زیبا و پر گلی را در هر بازی به نمایش گذاشتند. فقط در بازی قبل بخاطر استرس زیاد نتوانستند نتیجه بگیرند ولی خدا را شکر که یک هفته به پایان مسابقات قهرمان شدیم.
سعی ما بر این بود که با بیشترین برد و بیشترین گل زده، بهترین خط حمله و با کمترین گل خورده، بهترین خط دفاعی و کمترین باخت، بهترین خط هافبک و بهترین گلزن مسابقات قهرمان شویم که فکر کنم توانستیم به این رکورد دست پیدا کنیم.

از کسب این عنوان خیلی خوشحالم و این موفقیت میسر نبود جز با تلاش همه بازیکنان سخت کوش و از تمامی افرادی که برای تیم زحمت کشیدند تشکر می کنم.

داوود پور سعید کاپیتان تیم سپیدان کیش هم در خصوص این قهرمانی اعلام کرد:

امسال بچه ها هم قسم شدند که باید نتیجه بگیریم و با درایت مربی خوبمون آقای اکبری و پشتیبانی بچه های بومی کیش از جمله آقا عیسی، آقاحمود و آقای ماهیگیران و تلاش همه بچه ها علی الخصوص محسن خان مریدی پور توانستیم به هدفمان برسیم و دم همه بچه ها گرم که برای بازی ها باید از سر کارشون مرخصی بگیرند بخاطر تعصبی که به تیم دارند.  این قهرمانی ار تقدیم می کنم به همه بچه های کیش

در دیگر دیدارهای این هفته، ملوان بندر چارک توانست با ۲ گل استقلال کیش را شکست دهد و با ۱۸ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

سپیدان کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2455
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شیره سپیدان.
    تبریک میگم به تیم سپیدان