• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با وزیر ورزش

  • کد خبر : 23514
  • 30 آبان 1400 - 23:44
دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با وزیر ورزش

مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش در دیدار با وزیر ورزش اظهار داشت: کیش مجهزترین ورزشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوانیم از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره بگیریم.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، لواسانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت اظهار داشت: جزیره کیش به دلیل موقعیت استراتژیک، هوای پاک و اقلیم مناسبی که برای بسیاری از رشته‌ها دارد و از جهت دیگر به خاطر خدمات گردشگری که در این جزیره وجود دارد با افتتاح بزرگترین فرودگاه بین‌المللی کشورمان به زودی به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌شود.

لواسانی ادامه داد: سرمایه‌گذاری ورزشی و گردشگری در این جزیره در سال‌های اخیر با استقبال خوبی همراه بوده است و در شرایط کرونایی نیز وضعیت ما نسبت به سایر نقاط دیگر کشور بهتر بود. پیش‌بینی می‌شود جزیره کیش به عنوان پایتخت ورزشی کشور معرفی شود.

وی گفت: با دغدغه‌ای که دولت فعلی و دکتر سجادی برای حوزه ورزش و جوانان دارد سعی ما این است که در جزیره کیش به زودی در چند عملیات فوری بتوانیم چندین فضای استاندارد بین‌المللی ورزشی احداث کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که با این اقدامات رونق بیشتری به ورزش کشور به خصوص فوتبال بدهیم. کیش مجهزترین ورزشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوانیم از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره بگیریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: قرار است زمین استاندارد فوتبال در کیش احداث شود که با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی قطر برگزار می‌شود بتوانیم از تیم‌های مختلف میزبانی کنیم و تمرینات خود را در آنجا برگزار کنند. در جلسه با دکتر سجادی درخصوص برنامه‌ریزی برای رسیدن به این اهداف صحبت شد و این جلسات ادامه‌دار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23514
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود به شرف مدیر سازمان کیش با این خدمت صادقانه ودرود بر دادستان کیش که مشکل مردم باز میکند ودرود بی کران به امام جمعه محترم به عرض میرسانم فردی بنام مهدی لطفی صادر مشهد ایشان از رباه خواران کیش است و همه مردم کیش درگیر کردن با سودهای ۱۰۰درصدی امیدوارم چاره اندیشی شود و مشکل عده ای که زن بچه دارن حل شود پرونده در همین رابطه در شعبه۱دادیاری باز است