• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سه انتصاب جدید در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

  • کد خبر : 23521
  • 02 آذر 1400 - 15:12
سه انتصاب جدید در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

«سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی»، «معاون توسعه مدیریت» و «مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی و زیر بنایی و املاک» دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شدند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در احکام جداگانه «حمید برومند» را به حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی»، «نصراله ابراهیمی» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت» و «مهدی کشاورز» را به عنوان «مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک» دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

مشاور رییس جمهور در احکام «سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی» و «مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک»، بر ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرده است.

در حکم «معاون توسعه مدیریت» نیز بر اجرای برنامه های تحول اداری، توانمندسازی سرمایه ها و ساختار نیروی انسانی، ساماندهی امور اداری و مالی، سیاست گذاری و ساماندهی موضوعات بیمه و مالیات، ارتقاء سطح خدمات رفاهی، اتخاذ تدابیر لازم برای پشتیبانی از فعالیت های دبیرخانه و نظارت بر فرآیندهای مرتبط در سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است؛ «حمید برومند» در حال حاضر مسئولیت قائم مقام دبیر در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی را نیز برعهده دارد.
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23521
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.