• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

حاشیه‌سازی بی‌مورد برای یک خبر عادی!

  • کد خبر : 23495
  • 29 آبان 1400 - 15:30
حاشیه‌سازی بی‌مورد برای یک خبر عادی!

بعد از انتشار خبری در پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش، فیک‌نیوزهای وابسته به “جریان‌های خاص” به همراه برخی پیج‌های فالوور جمع کن، قصد داشتند به مخاطب القا کنند که جلوی واردات کالای خارجی به کیش گرفته شده که موضوعی بسیار نامربوط است.

به گزارش کیشوندنیوز، حضور لواسانی در منطقه آزاد کیش این روزها بارقه‌ای از امید را در دل عموم کیشوندان به‌وجود آورده است، صحبت‌های از جنس و دل مردم از زبان یک مسئول آنچنان برای ساکنان کیش غریب شده که همگان با دیده تعجب به این صحبت‌ها نگاه می‌کنند.

تعجبی که برخواسته از ترس و بدبینی مردم از عملکرد و وعده‌های دلتمردان در چند سال گذشته به‌جود آمده و تنها با عملکرد مثبت و بهبود وضعیت موجود این بدبینی از بین خواهد رفت.

در این سو عده‌ای که طی سال‌های اخیر از وضعیت به‌هم ریخته سازمان منطقه آزاد کیش نهایت استفاده را کرده‌اند، بساط خود را در معرض خطر می‌‌بینند و برای رهایی از این شرایط به تکاپو افتاده‌اند.

در این رابطه چند روز گذشته روابط عومی سازمان منطقه آزاد کیش در خبری عنوان کرد که خرید کالای غیر ایرانی برای سازمان منطقه آزاد کیش ممنوع است و متن بخشنامه سرپرست جدید سازمان در این رابطه منتشر شد که به وضوح نشان می‌دهد اقلام ذکر شده برای مصرف داخلی این سازمان است و ربطی به واردات کالا در مناطق آزاد ندارد.

بخشنامه‌ای از سوی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به معاونان، مدیران شرکت‌ها و موسسات تابعه مبنی بر ممنوعیت خرید کالای خارجی برای مصارف اداری، صادر شد که صرفاً یک بخشنامه درون سازمانی است و ارتباطی با بیرون از تشکیلاتِ اداری سازمان نداشت.

با این حال فیک‌نیوزهای وابسته به همین “جریان‌های خاص” در جزیره کیش که این روزها به‌شدت نگران هستند و کاسبی نامشروع خود را در خطر می‌بینند، فرصت تخریب را مناسب دیدند و به همراه برخی پیج‌های فالوور جمع کن، با انتشار جهت‌دار این خبر به مخاطب القا کردند که جلوی واردات کالای خارجی در منطقه آزاد کیش گرفته شده که موضوعی بسیار نامربوط است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که یک امر عادی برای هر ارگان و اداره‌ای است و حتی در دوره‌های پیشین نیز مسبوق به سابقه بوده است و نه‌تنها نمی‌توان به آن خرده گرفت بلکه قابل تحسین نیز هست.

به‌هر حال آقای لواسانی برای مبارزه با فساد و سامان بخشیدن به وضعیت موجود راه سختی در پیش دارد و قطعاً حمایت کیشوندان در این مسیر به هدف وی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23495
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.