• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

خبرنگاران فسادها را گزارش دهند/ اعلام شماره پیامکی برای افشای فساد

  • کد خبر : 23452
  • 25 آبان 1400 - 19:42
خبرنگاران فسادها را گزارش دهند/ اعلام شماره پیامکی برای افشای فساد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خبرنگاران به دلیل اینکه همیشه در صحنه حضور دارند بازرسان خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش هستند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در زمینه فساد جدی و قاطع عمل خواهم کرد و خبرنگاران گزارشگران فساد باشند.

محمد رضا نوایی لواسانی افزود: رسانه‌ها به دلیل اینکه همیشه در صحنه حضور دارند بازرسان خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش هستند.

وی همچنین از مردم درخواست کرد اگر فساد و رانت مشاهده کردند به صورت پیامکی به شماره ۰۹۳۴۷۶۹۰۱۱۱ با ارائه مستندات اطلاع دهند تا موضوع پیگیری شود و در صورت نداشتن مستندات نیز موضوع بررسی می‌گردد.

لواسانی عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد کیش به لحاظ چارت تشکیلاتی استاندارد یک منطقه آزاد نبوده و اصلاح آن نیز کار سختی نیست و با مدیریت مناسب انجام پذیر است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از مبارزه با فساد به دو نکته مهم که دغدغه مردم است اشاره کرد و افزود: کارآفرینی و مسکن دو موضوع مهم هستند جدی گرفته نشده است.

وی اظهار داشت: در بحث کارآفرینی، بروکراسی‌های زمان‌بر اداری باعث ناامیدی کارآفرینان شده و یا برای اینکه کار سریع‌تر پیش رود به سمت عوامل فسادزا کشیده می‌شوند که با یک مدیریت صحیح می‌توان این امور را اصلاح کرد.

لواسانی در پایان بیان کرد: موضوع مسکن یکی دیگر از دغدغه‌های جدی این دوره است که سازمان با اختصاص دو زمین به مساحت ۸ هکتار و ۳۵ هکتار به دنبال سرمایه‌گذار است که به صورت مشارکتی بتواند در سریع‌ترین زمان مسکن کیشوندان را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23452
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با سلام من دو طح که برای کیش عالیبود دادم مسکوت ماند یکی طرح کالسکه تفریعی و دیگری باغ ایرانی اسلامی ایرانیان خواهشمندم اقدام کنید

  2. جلوی رباه خواران را در کیش بگیرید مهدی لطفی و ایادی ان مردم کیش با نزولهای نجومی بدبخت کردن همه اسیر این نزول خور مشهدی شدن

  3. خداوند پشت پناهت باشه امدنت امید ایجاد شد بازرگانی مجوز سهل کرد امتحان مجوز املاک حذف کنید بروکراسی کم کنید

  4. اقای سعید محمد افرین به انتخاب مدیر کیش امید در دل کیشوندان ایجاد شد ماهم از مدیر جوان حمایت میکنیم واسه امتحان مجوز املاک پیشنهاد دارم کسانی که در سرزمین اصلی جواز ۱۰ساله دارن نباید از انها امتحان گرفت چون حداقل هر کدام ۱۰۰۰قرارداد تنظیم کردن امتحان از انها یعنی توهین به سوابق انها

  5. جناب آقای لواسانی اینجانب در قسمت بازرگانی برج صدف توست آقای کاظمی و امیدی دچار مشکل لابی گری آقایان شده ام و منو مجبور به پرداخت ۱۸ ملیون پول زور کرده اند و برای مغازه و محل کاسبی بنده نامه پلمپ زده اند