• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سفر به کیش، نباید برای مردم ایران آرزو باشد/ کیش تجسم همه خوبی‌هاست

  • کد خبر : 23384
  • 19 آبان 1400 - 3:23
سفر به کیش، نباید برای مردم ایران آرزو باشد/ کیش تجسم همه خوبی‌هاست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کیش تجسم همه خوبی‌هاست و روز کیش، روز همبستگی بین همه آحاد مردم است.

عصر روز سه شنبه ۱۸ آبان نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران و معاونت‌ها در سالن رازی مرکز همایش‌ها برگزار شد و برنامه‌های این روز برای خبرنگاران تشریح شد.

در این نشست جعفر آهنگران ضمن تبریک فرارسیدن روز کیش(۲۰ آبان) تجلیل از مدافعان سلامت را ضروری یاد کرد و گفت: گرچه از دوران سخت کرونا کمی فاصله گرفته‌ایم اما هیچ‌گاه نباید خدمات مدافعان سلامت را از یاد ببریم و در این روزها قصد داریم از آنها تجلیل کنیم، خیابانی نیز به نام شهید سیدین نامگذاری خواهد شد.

وی افزود: جزیره کیش دوران سخت کرونایی را پشت سر گذاشته است و علاوه بر اینکه حدود ۶۰ نفر را از دست داده‌ایم، ضرر و زیان فراوانی به فعالان اقتصادی وارد شد که وظیفه ما این است بتوانیم تا حدودی این خسارت را کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: روز کیش را باید به‌عنوان یک الگو در فرهنگ، دین، قانونمداری، ارزش‌های مشترک، امنیت، مهربانی که از شاخصه های کیش است، معرفی کرد.

وی عنوان کرد: ۲۰ آبان روز تنویر افکار عمومی است چرا که بعضاً دیده شده تصویری نادرست از کیش برای مردم معرفی می‌شود که اهالی قلم و رسانه وظیفه دارند اذهان عمومی را نسبت به کیش واقع بینانه کنند.

آهنگران گفت: کیش تجسم همه خوبی‌هاست و روز کیش، روز همبستگی بین همه آحاد مردم است.

وی بیان داشت: از همه افرادی که از ابتدای آغاز منطقه آزاد کیش برای رشد آن تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم، باید به‌طور خاص از آقای دکتر انصاری لاری تشکر کرد که بنای این روز را نهاد.

دکتر آهنگران در پایان توجه به شعار “کیش برای همه” را یک ضرورت دانست و گفت: سفر به کیش باید برای همه امکانپذیر باشد و یک ایرانی نباید آرزوی سفر به کیش را داشته باشد، اگر نسبت به این موضوع بی‌توجهی شود، آینده جزیره در خطر است و همه باید برای دفع این خطر تلاش کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲  

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23384
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.