• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آیا دوران تحول مدیریتی در کیش آغاز شده؟

  • کد خبر : 22770
  • 21 مرداد 1400 - 5:46
آیا دوران تحول مدیریتی در کیش آغاز شده؟

طی روزهای گذشته تغییرات گسترده‌ای در هیئت مدیره شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش رخ داد که از چند جهت حائز اهمیت است.

به گزارش کیشوندنیوز، طی روزهای گذشته تغییرات گسترده‌ای در هیئت مدیره شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش رخ داد که بیشترین آن شامل شرکت عمران، آب و خدمات بود.

بر این اساس آقایان محمدحسین آقایی، میثم غفاری و آرش نیکفرجام به همراه عبدالنبی شرفی جایگزین اعضای سابق هیئت مدیره شدند.

علی عرب نیز از بنادر و فرودگاه کنار گذاشته شد و عزت الله محمدی، سرپرستی این شرکت را بر عهده گرفت. محمدحسین یوسف پور جوان نیز عضو هیئت مدیره این شرکت شد.

در شرکت سرمایه‌گذاری نیز رسول طهماسبی یکی دیگر از جوانان به‌عضویت هیئت مدیره این شرکت درآمد.

این تغییرات در روزهای پایانی حضور نیروهای دولت دوازدهم، ابهامات و سوالات بسیاری را در اذهان عمومی برجا گذاشته و عده‌ای معتقدند این تغییرات، چینشی برای حضور دوباره برخی افراد در بدنه این منطقه آزاد برای دوره جدید است.

موضوع آشکار این است که باقی‌ماندن بازماندگان دولت روحانی در بدنه منطقه آزاد کیش، چیزی جز خسارت محض برای کیش و کیشوندان ندارد و قطعاً با انتصاب مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش طی هفته‌های آتی، تغییرات گسترده‌ای در این منطقه صورت خواهد گرفت و لابی‌گری بیهوده این افراد هم بی‌نتیجه خواهد ماند.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد این تغییرات را نه می‌توان منتسب به آهنگران و اطرافیان دانست و نه تیم جدید آقای رئیسی!، اما می‌توان از آن به‌عنوان بدعتی نیک یاد کرد که به‌جای استفاده گسترده از نیروهای ناآشنا به منطقه آزاد کیش، می‌شود بسیاری از پست‌های کلیدی را از بین چندهزار نیروی شاغل، ساکن و تحصیل‌کرده سازمان و شرکت‌های تابعه انتخاب کرد و از آن نتیجه مطلوب گرفت.

می‌توان با این شیوه معضلی به نام مدیران پروازی را که تنها چند روز در هفته در کیش حضور دارند، از بین برد.

حتی این روزها از برخی افراد خوش‌بین شنیده می‌شود که مدیرعامل بعدی سازمان منطقه آزاد کیش از بین افرادی است که سابقه مدیریتی در کیش دارند و نام چند گزینه بر زبان آورده می‌شود.

جوان‌گرایی در این انتصاب‌ها از دیگر مزیت آن بود، اعتماد به نیروهای جوان و تحصیلکرده که یکی از شعارهای دولت آقای رئیسی است، می‌تواند رشد و شکوفایی را در کیش سرعت ببخشد.

موضوعی که با حضور چند ماهه عبدالنبی شرفی در سرپرستی شرکت عمران، آب و خدمات و مشاهده عملکرد وی به اثبات رسید.

ناگفته نماند که در بدو ورود شرفی به این شرکت، تهمت‌های عجیبی مبنی بر شبکه‌سازی گسترده برای رسیدن به اهدافی خاص عنوان می‌شد که با گذشت زمان و مشاهده عملکرد مثبت وی، تمامی این صحبت‌ها خنثی شد.

به هرحال به‌زودی دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد و به تبعیت از آن مدیران جدید مناطق آزاد معرفی می‌شوند و باید منتظر ماند که دیدگاه این افراد برای اداره منطقه آزاد خود به چه صورت می‌باشد و امید است بتوان این بدعت نیک را برای منطقه آزاد کیش ادامه داد.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22770
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خود آهنگران پروازیه، اکثر مدیران سازمان پروازی هستند
    الان که مشاور رییس جمهور نامه زده که تغییر و تحول مدیران ممنوع است. این حرکت خلاف قانون تاوان سختی برای آهنگران خواهد داشت
    ضمنا در آن نامه ذکر شده هرچه در سال جدید جذب شده باید مرخص شود که شرفی ازجمله آن افراد است که این هم تخلفی بر تخلفات دیگر آهنگران است
    آهنگران ثابت کرد فقط عروسک خیمه شب بازی عرب است و لاغیر
    خدا هدایتش کنه