• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آهنگران: تلاش بخش خصوصی در کیش ستودنی است

  • کد خبر : 22080
  • 28 اردیبهشت 1400 - 9:56
آهنگران: تلاش بخش خصوصی در کیش ستودنی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دغدغه و تلاش بخش خصوصی در کیش ستودنی است، آنها نگاه ملی و دغدغه سلامت جامعه را دارند و در صورت موافقت، خرید واکسن توسط آنها صورت می‌گیرد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست هم اندیشی با وزیر گردشگری، یکی از شانس های مدیران کیش را همراهی اصناف و سرمایه گذاران این جزیره دانست و گفت: دغدغه و تلاش بخش خصوصی در کیش ستودنی است، آنها نگاه ملی و دغدغه سلامت جامعه را دارند و در صورت موافقت، خرید واکسن توسط آنها صورت می‌گیرد.

جعفر آهنگران در خصوص گردشگری سلامت بیان کرد: باتوجه به ظرفیت‌های کیش و اهمیت گردشگری سلامت، هنوز برای رسیدن به جایگاه شایسته و ارائه خدمات مطلوب استاندارد فاصله داریم و برای از بین بردن این فاصله تلاش زیادی باید کرد.

آهنگران با اشاره به اینکه ۶۰ هتل در دست ساخت بودند که به علت نوسانات ارزی و قوانین جدیدی چون مالیات بر ارزش افزوده با مشکلاتی مواجه شده‌اند از وزارت میراث فرهنگی خواست تا با اعطای وام بانکی جهت توسعه بوم‌گردی و رونق گردشگری منطقه، یاری‌گر بخش خصوصی باشند .

وی بر نگرش در سطح ملی تاکید کرد و گفت: اتصال کیش به شبکه سراسری برق ضروری است و می‌تواند به علت تضمین فروش، نظر سرمایه‌گذار خصوصی را نیز جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/ ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22080
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام بخش خصوصی وارد میدان هست بشرطی که مسولین سازمان همکاری کنند نه اینکه۱۰۰نوبت مراجعه کنید و درب تمام اتاق ها روی مردم بسته باشد خودم ۲۰نامه دادم ولی تا کنون بجای نرسیدم