• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکات کشور سهم مناطق آزاد می‌شوند

  • کد خبر : 23278
  • 05 آبان 1400 - 16:33
خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکات کشور سهم مناطق آزاد می‌شوند

دبیرشورایعالی مناطق آزاد گفت: حدود ۲۳۰۰ خودروی دپو شده در گمرکات کشور به‌زودی بین مناطق آزاد تقسیم خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، دبیرشورایعالی مناطق آزاد شب گذشته با حضور در برنامه بازتاب شبکه کیش در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه دبیرخانه برای رفع مشکل خودروی کیشوندان گفت: حدود سه سال است واردات خودرو ممنوع شده و باعث بالا رفتن قیمت خودرو شده است، جزیره کیش هم به خودروهایش معروف است و مردم دوست دارند به کیش بیایند و خودروها را ببینند.

دکتر سعید محمد به بیان یک خبر خوب برای کیشوندان پرداخت و گفت: بعد از ممنوعیت واردات خودرو، خودروهایی که توسط واردکنندگان به گمرک آورده شدند و اجازه ورود به کشور پیدا نکردند، اکنون به بخش اموال تملیکی تحویل داده شده‌اند.

وی ادامه داد: دو هفته قبل در جلسه کمیسیون اقتصادی دولت به پیشنهاد ما مقرر شد این خودروها که حدود  ۲۳۰۰ دستگاه خودرو هستند، به ماطق آزاد تحویل داده شوند.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد افزود: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد بسته به نیاز هر منطقه، این خودروها را دسته بندی می‌کند و به مناطق آزاد می‌فرستند که قطعا کیش در این بین سهم خوبی خواهد داشت تا حدودی مشکل مردم در این زمینه مرتفع گردد.

وی در پایان این را نیز تصریح کرد که خودروهای آمریکایی دپو شده از این خودروها مستثنی هستند و قطعات آنها در اختیار مراکز تحقیقاتی و دانشگای قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23278
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خبر خوبیه
    امیدوارم که هرچه سریعتر اینکار انجام بشه
    سال بعد هم واردات خودرو آزاد بشه از این وضعیت خارج بشه جزیره و کیشوندا
    امید به روز های خوب برای کیش