• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

افزایش ٢٨ درصدی پروازهای کیش ایر / فرودگاه کیش هفتمین فرودگاه پر تردد کشور

  • کد خبر : 2326
  • 02 دی 1395 - 20:59
افزایش ٢٨ درصدی پروازهای کیش ایر / فرودگاه کیش هفتمین فرودگاه پر تردد کشور

شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اعلام کرد: فرودگاه جزیره کیش، با نشست و برخاست ۱۷۵۲ پرواز و اعزام و پذیرش ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ مسافر در آبان امسال، هفتمین فرودگاه پرتردد کشور است و ۵۲ درصد پروازها و ۴۸ درصد جابه‌جایی مسافران در مسیر این جزیره توسط این شرکت انجام شده است.


‌به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز ، در راستای تأکیدات رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ‌‌مبنی بر توسعه شبکه پروازی‌، ارتقاء خدمات به هموطنان‌ و‌ تقویت صنعت‌ گردشگری در جزیره کیش، کیش‌ایر برنامه‌ها و اهداف خود را بر این مبنا تنظیم کرده است.

در این راستا تعداد پرواز و مسافر جابه‌جا شده توسط شرکت هواپیمایی کیش، در آبان‌ماه سال جاری افزایش یافت؛ در آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ ‌نسبت به آبان ماه سال ۱۳۹۴، تعداد پروازها‌‌ ۲۸ درصد و تعداد مسافران جابه‌جا شده حدود ۳۹ درصد افزایش یافته است‌.

در مسیرهای داخلی، در آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد پروازها، حدود ۳۶ درصد و تعداد مسافران جابه‌جا شده، معادل ۵۹ درصد افزایش داشته است.

همچنین در این دوره تعداد پروازها در مسیرهای داخلی مرتبط با جزیرۀ ‌‌کیش شامل پروازهای ورودی و خروجی‌‌ ۲۹ درصد و تعداد مسافران،‌ ۵۲ درصد افزایش یافته است و این در صورتی است که تعداد پروازها و مسافران در مسیرهای داخلی غیر از کیش نیز به ترتیب ۴۵ و ۶۸ درصد افزایش داشته است‌.

در آبان ماه سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه در مسیرهای غیر کیش اعم از داخلی و بین‌المللی تعداد پروازها و مسافران جابه‌جا شده به ترتیب ۶۳ و ۸۵ درصد افزایش یافته است.

فرودگاه جزیره کیش، با نشست و برخاست ۱۷۵۲ پرواز و اعزام و پذیرش، تعداد ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ مسافر در آبان امسال هفتمین فرودگاه پرتردد کشور است و از این رقم‌ ۵۲ درصد پروازها و ۴۸ درصد جابه‌جایی مسافران در مسیر جزیره کیش، توسط شرکت هواپیمائی کیش انجام شده است.

در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد نشست و برخاست پروازهای داخلی فرودگاه جزیره کیش، ‌۹ درصد و اعزام و پذیرش مسافر‌ ۲۴ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2326
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.