• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

راه اندازی پروژه “پدیده شاندیز” تا آخر سال جاری

  • کد خبر : 2322
  • 02 دی 1395 - 20:19
راه اندازی پروژه “پدیده شاندیز” تا آخر سال جاری

به گفته علیرضا رشیدیان هم اکنون دو مرحله از پروژه کیش شرکت پدیده نیز با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و در مشهد هم امید است با تزریق تسهیلات انجام امور سرعت بیشتری بگیرد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا ، علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از جمله مباحث مهم برای حل مشکل این مجموعه تعیین نحوه پرداخت بدهی شرکت پدیده به شهرداری شاندیز بود که بتواند اقدامات توسعه ای خود را آغاز کند.
وی با بیان اینکه شرکت پدیده باید مفاصا حساب و برگه های لازم را برای صدور سند از شهرداری دریافت کند، افزود: با امضای تفاهم نامه در ارتباط با نحوه و ترتیب پرداخت بدهی شرکت پدیده به شهرداری شاندیز، فرصت یک هفته ای به شهرداری داده شده تا نسبت به صدور برگه های مورد نیاز برای شروع کار ساختمانی پروژه پدیده در بخش هایی که بر اساس مصوبه ۱۵ بندی شورای عالی معماری و شهرسازی مجوز دارد، اقدام نماید.
وی اظهار کرد: شرکت پدیده بعد از صدور و دریافت این مجوزها می تواند با مراجعه به اداره کل ثبت اسناد استان برای صدور سند اقدام نماید.
رشیدیان گفت: بر اساس مصوبه ۱۶ بندی شورای امنیت ملی، احداث بیش از ۹۰۰ هزار متر مربع زیر بنا در بخش های مختلف این پروژه تایید شده و مقرر گردیده است هر قطعه از پروژه که به انجام می رسد به شهرداری معرفی و محاسبات مربوط به بدهی و جریمه ها بر اساس قانون مربوط به مراکز گردشگری انجام و نسبت به تقسیط آنها اقدام شود.
وی افزود: با توجه به اینکه بانک مرکزی هم به طور رسمی نامه مربوط به ارائه تسهیلات به شرکت پدیده صادر کرده است، این شرکت بعد از صدور سند می تواند برای استفاده از این تسهیلات اقدام کند.
وی با اشاره به جلسه ای که شب گذشته با حضور بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امید است شرکت پدیده با همراهی بخش های مختلف با سرعت و شدت بیشتری برای دریافت تسهیلات و راه اندازی پروژه ها اقدام نماید.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به تعیین سه ناظر بورس، اتاق مبادلات سهام پدیده نیز به سرعت راه اندازی می شود که با این اقدام شاهد مبادله سهام در این اتاق خواهیم بود.
وی گفت: بعد از واقعی شدن سهام این شرکت، مردم می توانند در این اتاق نسبت به خرید و فروش سهام خود اقدام نمایند.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل مجمع عمومی شرکت پدیده فرآیند قانونی برای تشکیل هیات امنا، هیات مدیره و برگزاری انتخابات قانونی انجام شود و این مجموعه وارد یک فرآیند طبیعی برای مدیریت و تکمیل پروژه گردد.
رشیدیان در زمینه نرم افزار مورد نیاز برای مبادله سهام پدیده در اتاق مبادلات افزود: سازمان بورس اصرار ندارد که به طور قطع نرم افزار آنان استفاده شود اما باید نرم افزاری که برای این امر استفاده می شود مشخصات مورد نظر بورس را دارا باشد و به تایید آنها برسد.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به سرعت خوبی که در حل و فصل مسائل این پروژه ایجاد شده با همراهی دستگاه های دولتی، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، شکل گیری کنسرسیوم بانکی و اتاق مبادلات سهام قبل از پایان سال، شاهد راه اندازی ساخت وسازهای این پروژه و اتاق مبادلات سهام و خروج شرکت پدیده از بن بست باشیم.
به گفته وی، هم اکنون دو مرحله از پروژه کیش شرکت پدیده نیز با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و در مشهد هم امید است با تزریق تسهیلات انجام امور سرعت بیشتری بگیرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2322
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.