• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در کیش امحا شد

  • کد خبر : 23197
  • 17 مهر 1400 - 18:09
۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در کیش امحا شد

همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جزیره کیش امحا شد.

به گزارش کیشوندنیوز، امحای ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر روز شنبه در محل ستاد فرماندهی انتظامی جزیره کیش با حضور حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، جعفرآهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و جمعی دیگر از مدیران کیش برگزار شد.

فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی جزیره کیش در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران این فرماندهی در سال جاری موفق به کشف ۱۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۶۲ درصد رشد برخوردار است.

سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: در این ارتباط ۲۴۰ نفر از عوامل قاچاق مواد مخدر از جمله افراد دخیل در تهیه و توزیع در چنگال قانون گرفتار شدند که ۴۲ نفر از سوی ۱۹۸ نفر از سوی ماموران انتظامی و ۴۲ نفر نیز سوی ماموران دریابانی دستگیر شدند

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر یک پدیده شوم است، افزود: باید برای مقابله با این بلای خانمانسوز در محیط‌های فرهنگی، آموزش  ،جامعه، خانواده در خصوص سوء مصرف مواد فرهنگ‌سازی شود و موضوع صیانت و توجه به آموزش در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش یادآور شد: نیروی انتظامی با تمام توان و قاطعیت با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در جزیره برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23197
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.