• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۲۵ درصد کارکنان هتل‌های کیش واکسن کرونا دریافت کردند

  • کد خبر : 22990
  • 21 شهریور 1400 - 18:43
۲۵ درصد کارکنان هتل‌های کیش واکسن کرونا دریافت کردند

رییس جامعه هتلداران کیش گفت: با همکاری مرکز توسعه سلامت ۲۵ درصد کارکنان هتل‌های این جزیره واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، مسیح الله صفا با بیان اینکه واکسینه کارکنان هتل ها و بخش های گردشگری جزیره از روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: در این طرح تمام ۶ هزار نفر پرسنل هتل ها علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

وی اضافه کرد: پیش از آغاز این طرح ۵۰۰ نفر با توجه به شرایط سنی علیه این ویروس واکسن کرونای خود را دریافت کرده بودند اما در مدت یکروز از اجرای این طرح این تعداد به یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

صفا افزود: پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری کارکنان ۶ هزار نفری مشغول در هتل ها و سه هزار فعال مشاغل مربوط به گردشگری در بخش های رستوران ها، کلوب های دریایی و تفریحی واکسن خود را دریافت کنند.

وی یاد آور شد: انتظار می رود به زودی با تلاش کمیته واکسیناسیون ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت جزیره کیش پس از اتمام واکسیناسیون مشاغل مختلف شاهد رونق گردشگری در جزیره کیش پس از ۱۸ ماه نبرد طاقت فرسا با این ویروس باشیم./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22990
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. واکسن بیکاری و رانت خواری به بازرگانی کیش تزریق کنید که با اتحادیه املاک نروند سر میزهای رستوران بشینند و تقسیم قنام جنگی کنند و بعد فراخوان عجیب قریب بدهند که برای گرفتن جواز املاک نیاز به مدرک لیسانس و ۱۲سال سابقه است که کسی نتواند جواز بگیرد و این پهن به املاکهای کیش داده باشند شاید از گرانی مسکن سهم بیشتری ببرند

  2. دردوبلاش بخوره تو سر رییس جامعه بازاریان که مث لاس میمونه