• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

قرارداد اجاره غرفه داران بازار ماهی کیش تمدید شد

  • کد خبر : 22988
  • 21 شهریور 1400 - 18:41
قرارداد اجاره غرفه داران بازار ماهی کیش تمدید شد

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات گفت: این شرکت به منظور تثبیت قیمت ماهی و کاهش واسطه گری قرارداد اجاره غرفه داران بازار ماهی این جزیره را به مدت یکسال تمدید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، عبد النبی شرفی روز یکشنبه در دیدار با غرفه داران بازار ماهی کیش اظهار داشت: قرار داد غرفه های بازار ماهی ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به پایان رسیده و تا کنون تعیین تکلیف نشده که این شرکت در نظر دارد به منظور حمایت از غرفه داران این قرار داد را تا سال آینده تمدید کند.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف از تمدید این قرار داد حمایت غرفه داران برای ارایه ماهی باکیفیت با قیمت پایین است که در این راستا غرفه داران موظف هستند این ۲ اصل را تا پایان مدت قرار داد رعایت کنند.

شرفی با بیان اینکه همچنین اجاره یک ماه از این غرفه ها نیز طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا جزیره کیش بخشوده شده است یادآور شد: فروش ماهی با قیمت بالا از جمله نارضایتی های کیشوندان و مسافران از بازار ماهی است که انتظار می رود صیادان و غرفه داران به منظور افزایش رضایت مشتریان خود این مهم را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش اظهار داشت: با توجه به اینکه گرانی عرضه ماهی در این جزیره دلایل مختلفی دارد که این شرکت در نظر دارد طی چند ماه آینده تا اتمام قرارداد تمدید شده راهکاری برای تهیه و عرضه ماهی با کیفیت با قیمت پایین تر در این بازار را ارایه کند.

غرفه داران نیز با بیان اینکه فروشندگان  نقش چندانی در افزایش قیمت ماهی ندارند، خواستار همکاری تعاونی صیادان برای عرضه ماهی با قیمت مناسب جهت کاهش قیمت فروش ماهی به خریداران شدند.

بازار ماهی کیش با دارا بودن سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا، مجهز به یک سالن با ۱۲ غرفه عرضه ماهی، کفپوش یکپارچه و شبکه بهداشتی جمع آوری فاضلاب استاندارد، بخش شستشو و سیستم نگهدای و نظارت دقیق بر امور است.

شرکت عمران، آب و خدمات کیش عمده کرایه دریافتی از غرفه داران بازار ماهی را صرفه هزینه های نگهداری، آب و برق، توسعه و تکمیل زیرساخت ها، سامانه های برودتی و سردخانه می کند./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22988
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. شما اگر به فکر بیکاری هستید چرا برای فراخوان مجوز املاک تقاضای مدرک تحصیلی لیسانس میکنید که کسی نتواند جواز بگیرد وای بر مدیر نا کارامد کیش

  2. کدام بخشیدن شما برای مجوز املاک فراخوان مدرک تحصیلی لیسانس می خواهید برای اینکه کسی نتواند جواز بگیرد یا اینکه ۱۲سال سابقه کجای ایران چنین قانونی است شما مفسد بیکاری درست کردن هستید

  3. اینهم یک شعار تبلیغاتی است چون شما به بیکاری دامن میزنید فراخوان میدهید برای مجوز املاک مدرک لیسانس ۱۲ سال سابقه نیاز است چون میدانید همه شرایط ندارن مفسدان دروغگو بازرگانی مدیران مفسد ان برکنار کنید چرا انها با اعضای اتحادیه املاک سر میزهای رستورانی انچنانی می نشینند برای اینکه از رانت مافیا جاه نمانند ریس سازمان هم شده سیب زمینی چکار میکنید