• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

زون دو “دهکده ساحلی” به زودی تکمیل می شود

  • کد خبر : 22936
  • 16 شهریور 1400 - 23:22

محمد احمدپور از تکمیل زون ۲ مجموعه دهکده ساحلی خلیج فارس کیش تا پاییز ۱۴۰۰ به طور کامل خبر داد .

به گزارش کیشوندنیوز، در بازدید خبرنگاران از مجموعه مسکونی دهکده ساحلی خلیج فارس کیش، محمد احمدپور رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی تجار کیش گزارشی از پیشرفت پروژه دهکده ساحلی ارائه کرد و گفت : پروژه دهکده ساحلی خلیج فارس از سال ۸۵ کلید زده شده که به دلیل مشکلات و مسائل مالی سرمایه گذار قبلی نتوانسته بود به تعهدات خود عمل کند.

پروژه سال ۹۶ به شرکت سهامی تجار کیش تحویل داده شد و بعد از ۲ سال و رسیدگی به مسائل مالی و حاشیه ای، تکمیل زون ۱ و ۲ را شروع کرد و با گذشت ۳ سال توانستیم اکنون در این مرحله قرار گیریم.

احمدپور بیان کرد : در حال حاضر زون یک دهکده، و ۵ برج از زون ۲ به طور کامل تکمیل و تحویل مالکین داده شده است و به امید خدا تا پاییز، ۳ برج باقی مانده از زون ۲ نیز تکمیل خواهد شد و به مالکین تحویل داده می شود.

وی اظهار داشت: مجموعه دهکده ساحلی خلیج فارس متشکل از واحدهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، مرکز خرید ، فضای تفریحی، خدماتی می باشد و با اتمام این ۳ برج حدود ۱۰۰۰ خانوار در دهکده ساحلی خلیج فارس ساکن می شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی تجار کیش در پایان اظهار کرد: باتوجه به فضا خوبی که مجموعه دارد، در نظر داریم زون ۳ را پس از کسب مجوزات قانونی نیز آغاز کنیم، که به حمایت های مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش نیازمندیم .

انتهای پیام/ ملیحه سادات ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22936
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.