• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ساعت کار بازارهای کیش یکسره شد

  • کد خبر : 22850
  • 03 شهریور 1400 - 13:43
ساعت کار بازارهای کیش یکسره شد

سخنگوی شورای سلامت کیش از فعالیت یکسره مراکز تجاری کیش (از ساعت ۱۰ الی ۲۲) با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به این که آمار تحلیلی ارائه شده در جلسه تخصصی ستاد مقابله با کرونا نشان دهنده تاثیر مثبت محدودیت های گذشته در روند بیماری و بستری در بیمارستان کیش دارد، گفت: بر همین اساس فعالیت تمام مراکز تجاری کیش که در حال حاضر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در زمان محدود، فعالیت این مراکز به صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ خواهد بود.

به گفته رضانیا رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل جامعه بازاریان، کمیته نظارت ستاد تخصصی مقابله با کرونا در سطح مراکز تجاری کیش با جدیت تمام بررسی می شود.

وی تاکید کرد: اماکنی که پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند، آن صنف متخلف شناخته شده و به مدت ۱۵ روز پلمپ می شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از ورود مجدد به شیب صعودی بیماری در کیش نیاز هست در زمان حضور در غرف و فعالیت مراکز تجاری، تمام شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22850
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.