• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دستگیری سارقین میلیاردی در کیش

  • کد خبر : 22605
  • 05 مرداد 1400 - 14:03
دستگیری سارقین میلیاردی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از مناز مسکونی کیشوندان دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: در پی اقدامات پلیسی متهمان که در قالب سفر خانوادگی به کیش آمده بودند شناسایی و ۳نفر در این رابطه دستگیر که تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی طلا و جواهرات بیش از ۲۰۰میلیارد ریال برآورد شده است مالک بخشی از آن با مراجعه مالباختگان شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان خواهدشد.

سرهنگ ” علی اصغرجمالی” شناسایی منازل فاقدایمنی و سرقت از منازل طبقه همکف، اول و ورود بی دردسر به منازل، استفاده از خانه های شبانه به عنوان مخفیگاه، تخریب گاو صندوق و سرقت طلا و ارز انگیزه سرقت از منازل را برای سارقین بصورت خانوادگی افزایش داده است.

این مقام انتظامی تأکید کرد: به مالکین توصیه می شود در حین خروج از جزیره نسبت به رعایت اصول ایمنی پیشگیری از سرقت اموال خود اطمینان حاصل نمایند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: با توجه به سرقت های سریالی صورت گرفته روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد تعدادی از مالباختگان خارج از کیش حضور دارند نیاز به حضور آنان جهت شناسایی اموال و طرح شکایت توسط آنان است.

وی افزود: به مردم عزیز توصیه می کنم اشیاء قیمتی خصوصاً طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات در بانک بسپارند یا در جای مطمئن نگهداری نمایند.

سرهنگ ” علی اصغرجمالی” خاطرنشان کرد:سارقین بدانند کیش جای امن برای آنان نخواهد بود و قطع به یقین با همکاری خوب مردم از طریق تماس با ۱۱۰ و تأمین نیازهای چون دوربین چهره خوان توسط مسئولین متولی می تواند عامل بازدارنده ای در پیشگیری از سرقت ها در جزیره کیش باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22605
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.