• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شکست تیم فوتبال آب و برق کیش مقابل خونه به خونه بابل در دیدار تدارکاتی

  • کد خبر : 431
  • 18 دی 1394 - 22:52
شکست تیم فوتبال آب و برق کیش مقابل خونه به خونه بابل در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال آب و برق کیش عصر امروز به مصاف تیم لیگ یکی خونه به خونه بابل رفت و این دیدار را با نتیجه ۳ به صفر واگذار کرد. تیم فوتبال آب و برق کیش که ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته هلال احمر و آب و برق است، خود را برای حضور در لیگ کیش […]

تیم فوتبال آب و برق کیش عصر امروز به مصاف تیم لیگ یکی خونه به خونه بابل رفت و این دیدار را با نتیجه ۳ به صفر واگذار کرد.

تیم فوتبال آب و برق کیش که ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته هلال احمر و آب و برق است، خود را برای حضور در لیگ کیش آماده می‌کند و عصر امروز به مصاف تیم فوتبال خونه به خونه بابل رفت و این دیدار را با نتیجه ۳ به صفر واگذار کرد.

گل های تیم خونه به خونه را در این دیدار میرهانی هاشمی در دقیقه ۳۰، منصور تنهایی در دقیقه ۵۰ و سهیل هزارجریبی در دقیقه ۷۵ به ثمر رساندند.

سرمربی آب و برق گفت: با توجه به اینکه تمرینات این تیم به تازگی شروع شده و هماهنگی کافی بین بازیکنان وجود نداشت، ولی درکل از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم.

تیم خونه به خونه بابل با هدایت اکبر میثاقیان هم اکنون در رده چهارم لیگ یک حضور دارد و اردوی نیم فصل خود را در جزیره کیش در حال سپری کردن است.

این دومین دیدار تدارکاتی خونه به خونه در جزیره کیش بود و بازی اول را نیز این تیم با برتری ۴ بر صفر برابر شاهین کیش به پایان رسانده بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=431
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.