• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نحوه اجرای تخریب منازل کمپ صدف دچار اشکال بود و متوقف شد

  • کد خبر : 22027
  • 24 اردیبهشت 1400 - 3:07
نحوه اجرای تخریب منازل کمپ صدف دچار اشکال بود و متوقف شد

بعد از انتشار ویدئویی در پایگاه خبری کیشوندنیوز مبنی بر تخریب منازل مسکونی مجتمع اقامتی صدف، مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش از توقف تخریب این واحدها تا تعیین تکلیف ساکنان خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، محمود افتاده در گفتگو با بخش خبر شبکه کیش گفت: یکی از برنامه‌های اساسی سازمان منطقه آزاد کیش جابجایی ساکنان کمپ‌ها و یا شهرک‌هایی دارای ساختمان و ایمنی ضعیف است.

وی با اشاره به جابجایی کارگران ساکن در کمپ معمار در سال‌های قبل اظهار داشت: کارگران این کمپ به واحدهای مسکونی پروژه خانه سبز منتقل و اسکان داده شدند، بنای ما بر این است که ساکنان مجتمع صدف نیز مشابه این طرح انجام شود.

مدیرحقوقی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تخریب برخی از واحد‌های مسکونی مجتمع صدف از لحاظ نحوه اجرا را مناسب و شایسته نبود.

محمود افتاده با بیان اینکه ساکنان فعلی مجتمع صدف نگران نباشند، گفت: خانوارهایی که قرارداد اسکان خود به پایان رسیده و یا می‌رسد به سازمان مراجعه کنند تا براساس شرایط نسبت به جابجایی آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش، مکان یا امتیازات خاصی که براساس رویه‌های خود دارد در اختیار ساکنان چنین شهرک‌ها قرار می‌دهد.

این مقام مسئول گفت: براساس برنامه ریزی قرار بود تعداد ۱۵ واحد تخلیه شده از ۵۸ واحد مسکونی مجتمع صدف تخریب شود.

افتاده گفت: واحدهای مسکونی که تخلیه می‌شوند و از لحاظ ایمنی ضعیف هستند برای اینکه مامنی برای معتادان نشود تخریب می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22027
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.