• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بلاتکلیفی دنباله‌دار ساکنان کمپ معمار

  • کد خبر : 13117
  • 19 مهر 1397 - 7:40
بلاتکلیفی دنباله‌دار ساکنان کمپ معمار

ساخت‌وساز در کمپ معمار دوباره آغاز شده اما ساکنان این کمپ همچنان در انتظار وعده‌های محقق نشده مسئولان روز را به شب سپری می‌کنند.

آبان‌ماه سال گذشته خبری در رابطه با آغاز عملیات عمرانی در محدوده کمپ معمار(مجتمع مسکونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش) و وضعیت نامناسب زندگی ساکنان این کمپ در پایگاه خبری کیشوند نیوز منتشر گردید، در آن خبر از مکان نامناسب پروژه مسکن سبز به عنوان محل جایگزین انتقاد گردید که اصلاحاتی محدودی صورت گرفت و وعده هایی نیز داده شد، بعد از گذشت چند ماه از انتشار خبر و همزمان با دهه مبارک فجر همان سال، ۳۶۰ واحد از مسکن‌های سبز در کنار سایت بازیافت زباله توسط خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و برخی مسئولان افتتاح شد تا ساکنان کمپ معمار دل‌خوش نقل مکان به محل جدید باشند، اما با گذشت حدود ۹ ماه از این افتتاح و وعده‌های بی‌اساس داده شده، ساکنان این کمپ همچنان در حصار بی‌تدبیری به‌سر می‌برند و با شروع مجدد فعالیت پیمانکار در کمپ معمار دوباره مشکلاتی برای ساکنان این کمپ به‌وجود آمده است.

یکی از ساکنان کمپ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز گفت: طی سال‌های گذشته قرار بر استقرار کارکنان در محل جدید مجتمع مسکونی سبز اتخاذ گردید، متاسفانه یک‌سال و نیم از وعده داده شده مسکن جدید به کارکنان کمپ معمار می‌گذرد، اما هنوز ساکنان این کمپ بلاتکلیف‌اند، این در حالی است که حدود یک ماه و نیم پیمانکار فعالیت مجدد خود را در محدوده کمپ آغاز کرده است و اکنون در حال خاک برداری و حصارکشی کمپ است، این امر تردد و خروج کارکنان را مختل کرده و باعث برهم زدن آرامش و ایجاد سروصدا و گرد و خاک شده است.




انتهای پیام/* جواد جعفری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13117
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. متاسفانه مسولین هیچ اقدامی برای جابجایی کارکنان انجام نمی دهند. کارکنان برای آرامش بد از ۱۳ ساعت کار نیاز به استراحت دارند.متاسفانه ایجاد سروصدا آرامش همه را بر هم زده است

  2. بخدا نمی دانیم حرف چه کسی رو گوش کنیم می گویند این هفته شما را جابجا می کنیم هفته هم میگذرد و خبری نمی شود در بلاتکلیفی قرار گرفتیم چه کنیم ای خدا ….

  3. باور کنید نمی دانیم شاید شوخی باشد : احساس می کنیم سازمان کمپ رو همراه پرسنل ساکن در کمپ معمار به شرکت فروخته باشد که کار جابجایی رو انجام نمی دهد.

  4. متاسفانه وعده های زیادی در باره جابجایی داده شده هنوز عملی نشده و مدیران هنوز نیاز نمی دانند کارکنان را به محل جدید انتقال دهند.
    روند جابجایی در سازمان و تحویل خانه های جدید شاید یکماه دیگر طول بی انجامد و شاید بیشتر ….‌
    از سمتی دیگر هنوز مسیر تردد و خیابان ورودی مسکن جدید آسفالت نشده است و اوضاع نامطلوبی را دارد.

  5. برای سازمان مهم نیست ساکنین چطور زندگی می کنند در این خونه های ۲۴ متری که جای برای استراحت همراه با دو فرزند نیست..

  6. از سایت خبری کیشوند نیوز بابت انعکاس مشکلات جامعه کارگری تشکر می کنیم .

  7. حداقل کمپ از لحاظ بهداشتی و محیطی نسبت به مسکن سبز که ساخته شده سالم تر بود و هیچ گونه مریضی نداشت ..
    متاسفانه مسکن سبزی رو جای ساختن که همه گونه زباله موجود هستش و این زباله ها متعلق بیست الی سی ساله که در آن محل دپو شده است .
    از لحاظ بهداشتی مسکن سبز صفر است و دائم بوی نامطبوعی از درون کوه زباله دان بر درون فضا پیچیده می شود که انواع مریضی های ناممکن را همراه دارد.

  8. مسکن سبز در منطقه ای ساخته شده است که قبل محل دفن زباله های کیش بوده است ، مدیر عامل وقت سازمان آقای مونسان با درایت و تفکر جهادی خود این مکان را برای اسکان کارکنان تعین و کمپ معمار را فروخت ….
    یعنی وجدان مدیریتی را هم فروخت ….‌‌‌‌‌‌‌‌‌…

  9. برای سازمان که امکان ساخت مسکن برایش در همه نقاط کیش مهیا بود و بخاطر فروش زمین به تاکسی داران کارگران و کارمندان را فدا کرد.
    دولت تدبیر و امید از مدیران جهادی خودت تشکر کن ……
    وای بر ما که چوپ جهل مدیران بیسواد را میخوریم …‌‌‌

  10. برای سازمان متاسفم که سازمان برای کارمندان خود هیچ ارزشی قائل نبوده که می‌کنی درون زباله دان ها ساخته است یعنی چی سازمان نمی تونست مکان بهتری برای کارکنان خود بسازد که شایسته خود سازمان باشد.

  11. بهتر بود برای پرسنل سازمان مکانی درخور کارکنان سازمان احداث می شد،
    وای به روزی که بگندد نمک……..

  12. متاسفانه نه در کمپ معمار شرایط ایده آل برای زندگی بود که همه در خانه ۲۴ متری زندگی می کردند که خواب و استراحت در یکجا بود ، این هم از مسکن سبزی که احداث شده دور تا دور آن را زباله گرفته است، چرا نباید کارگران زندگی و خانه خوبی داشته باشند و با شرایط بهتری زندگی کنند، چرا باید مسکن کارگران و کارمندان با خانه مجلل مدیران اشرافی فرق داشته باشد.

  13. در کمپ معمار هیج امکان تفریحی و سرگرمی برای کودکان مهیا نبود، کمپ معمار با یک روستای محروم هیچ تفاوتی نداشت ساکنین طلوع کیش دائم از زاغه نشینان حرف می زدند . برای سازمان تحقیر نیست که برایش جایگاه و منزلت کارگر و کارمند هیچ ارزشی ندارد.
    ما در مملکت اسلامی زندگی میکنیم و همه اش از دین اسلام و عدل الهی حرف می‌زنیم ولی در عمل هیچ چیز اسلامی نیست همه مسئولان بدنبال چپاول کردن هستند.

  14. دور از انصاف است ساخت مسکن کارگران در کنار انبار چندین ساله سایت بازیافت قرار گرفته باشد.
    این همه مکان بهتر چرا بازیافت ….

  15. الان چند ماه هستش که قرار هستش ساکنین کمپ معمار به مکان جدید مسکن سبز که آقای مونسان مدیرعامل وقت سازمان قرار بر انتقال کارکنان و واگذاری کمپ معمار گرفت ولی تاکنون هیچ خبری از واگذاری واحدی های مسکن سبز نیست . از طرف دیگر گویا مسکن سبز بر اساس بازدید مسئولان سازمانی در هفته جاری دارای مشکلات فراوانی از قبیل ترک خوردن دیوارها ، نداشتن کمد دیواری ، آب گرمکن و بوی نامطبوع سایت بازیافت به مشام می رسد که بسیار از بهار بهداشتی برای کودکان و خانواده کارکنان بسیار خطرناک است.