• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تصویب هفت منطقه آزاد جدید در کشور

  • کد خبر : 21920
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:15
تصویب هفت منطقه آزاد جدید در کشور

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد کیش از تصویب هفت منطقه آزاد و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی جدید خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، حمیدرضا مومنی در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد کیش، گفت: پس از بحث و تبادل نظر و گفتگوی کارشناسی در خصوص تک تک مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پیشنهادی و با تکیه بر تجربیات مناطق موجود تشکیل هفت منطقه آزاد و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد.

وی افزود: با رأی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی مهران در استان ایلام؛ سیستان در استان سیستان و بلوچستان؛ بانه ـ مریوان در استان کردستان؛ بوشهر در استان بوشهر؛ قصر شیرین در استان کرمانشاه؛ اردبیل در استان اردبیل و اینچه برون در استان گلستان به تصویب رسید. 

وی گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی شامل مناطق ویژه اقتصادی لار و فسا در استان فارس؛ ابرکوه و میبد در استان یزد؛ زنجان در استان زنجان؛ گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرو در استان آذربایجان غربی؛ خواف و قوچان در استان خراسان رضوی؛ خرم آباد در استان لرستان؛ تاکستان در استان قزوین؛ شاهین شهر در استان اصفهان و ساوجبلاغ در استان البرز موافقت کردند./خبرگزاری صداوسیما

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21920
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.