• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مجوز واردات واکسن کرونا برای یک مجموعه در استان هرمزگان صادر شد

  • کد خبر : 21918
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:11
مجوز واردات واکسن کرونا برای یک مجموعه در استان هرمزگان صادر شد

استاندار هرمزگان از دریافت مجوز واردات واکسن کرونا توسط یک مجموعه در استان خبرداد و گفت: امیدواریم با دریافت این مجوز زمینه واردات نخستین محموله واکسن به استان هرمزگان به‌زودی فراهم شود تا به این طریق جمعیت استان را واکسینه کنیم.

به گزارش کیشوندنیوز، فریدون همتی اظهار داشت: امروز فاز سوم کارآزمایی واکسن ایران-کوبا در بندرعباس آغاز و این واکسن به داوطلبان تزریق شد.

وی افزود: اگر مردم به واکسن تولیدی متخصصان کشورمان اعتماد کنند روند بهبود وضعیت کرونایی کشور به سرعت بهبود خواهد یافت و مشکلات ناشی از این بیماری کاهش می‌یابد. 

استاندار هرمزگان گفت: خوشبختانه با تلاش متخصصان کشور در امر تولید واکسن در کنار کشورهای سازنده واکسن قرار گرفته‌ایم و در این زمینه در جهان ایران پیشرفت داشته و پیشرو است. 

وی تصریح کرد: امیدواریم نتایج این واکسن مثبت باشد و بتوانیم با تولید انبوه مشکلات تأمین واکسن کرونا را کاهش دهیم و مردم را واکسینه کنیم. 

همتی از تلاش برای واردات واکسن مورد نیاز استان و کشور نیز خبر داد و گفت: از مدت‌ها قبل با رایزنی‌های انجام شده با سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت توانستیم مجوز واردات واکسن را برای یکی از مجموعه‌های استان دریافت کنیم. 

وی افزود: امیدواریم با دریافت این مجوز زمینه واردات نخستین محموله واکسن به استان هرمزگان به‌زودی فراهم شود تا به این طریق جمعیت استان را واکسینه کنیم. 

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در کشور تنها ۳ یا چهار مجموعه مجوز واردات واکسن دریافت کرده‌اند که خوشبختانه مجموعه هرمزگان نیز در بین این لیست قرار دارد و امیدواریم با تکیه بر بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به نتایج خوبی در امر واکسیناسیون مردم برسیم. /تسنیم

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21918
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.