• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حمله سگ ژرمن به کودک ۷ ساله در کیش

  • کد خبر : 21907
  • 14 اردیبهشت 1400 - 17:05
حمله سگ ژرمن به کودک ۷ ساله در کیش

یک سگ شکاری از نوع ژرمن در ساحل دامون کیش به یک پسر بچه هفت ساله حمله می‌کند و او را از ناحیه پهلو گاز می‌گیرد.

چند شب پیش در جزیره کیش یک سگ شکاری که گفته می‌شود از نوع ژرمن بوده است، به یک پسر بچه هفت ساله حمله می‌کند و او را از ناحیه پهلو گاز می‌گیرد.

ماجرا از این قرار است که وقتی آقا سپهر به همراه دوستش در حال بازی در ساحل آرام دامون بود، ناگهان مورد حمله و گاز گرفتگی این سگ می‌شود.

مادر سپهر در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز اظهار داشت که این سگ بدون قلاده بود و صاحبش در کنار او حضور داشت، سگ آبش را نوشید و فرزندم و دوستش در آنجا حضور داشتند که به یک‌باره مورد هجوم سگ قرار می‌گیرد و سپهر را از ناحیه پهلو گاز می‌گیرد.

وی افزود: خدا را شکر گاز گرفتی شدید نبود و صاحب سگ و دیگران به‌موقع در محل حاضر شدند و سگ را جدا کردند ولی جای دو دندان سگ باعث سوراخ کردن پهلوی سپهر شده است.

وی ادامه داد: حمله این سگ، ترس و وحشت شدیدی به جان سپهر انداخت و رنگ او کاملاً زرد شده بود، بلافاصله به او واکسن هاری تزریق کردیم و در حال حاضر حال سپهر خوب است.

وی بیان داشت: متأسفانه تعداد سگ‌ها در کیش زیاد شده و هرجا می‌رویم سگ هست و نمی‌دانیم فرزندانمان را برای بازی کجا ببریم و باید فکری به حال این موضوع کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21907
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. واقعا دادستانی و نیروی انتظامی نمی خوان کاری بکنند واسه سگ گردانی تو امکان عمومی و خیابان و ساحل همش گوشه و کنار کیش شده پر از فضولنا و کثیفی این حیوانات حالا هم که به بچه آسیب زده من نمیدونم مسئولین الان کجان واقعا این امنیت اخلاقی که خوب مانور میده تو شهر نه یکی نه دو تا پس نیرو دارید خوب منتظر اقدام محکمتون هستیم

    • اون دوستانی که میگه سگ گردانی نکنن، این همه حیوان دیگه تو کیش هست، اینجوری باشه باید همه حیوانات رو بیرون کرد، سگ هیچ گناهیی نداره صاحب سگ مقصر هستش، دوستانی که نمیتونن حیواناتی چون سگ رو تو کیش ببینن برن شهر خودشون زندگی کنن واسیه چی میان کیش، کیش از قدیم هم اینجوری بوده و هست

    • جورى حرف میزنین انگار با یک تبهکار دارین صحبت مى کنین که از عمد کارى کرده،مثل این میمونه مار توى ساحل باشه یه بچرو نیش بزنه بعد در بیاین بگین دادستان کجاست که بخواد قانون بر علیه حیوانات خزنده بزاره،صاحب سگ مقصر بوده، نه اون سگ بى زبون که هیچ گناهى نداره.صاحبان سگ باید مراقب باشن اگر فضولات سگشونم جایى ریخته میشه خودشون با یک دستمال بردارن و بریزن تو سطل زباله ،ما حتى توى کشوراى اروپایى قانون داریم که اگه صاحب سگ برنداره فضولات سگشو از رو زمین جریمه میشه.پس ربطى به سگ بى زبون نداره . فرهنگ سازى درست براى صاحبین سگ باید بشه

  2. بله درسته متاسفانه بعضی از صاحبین اصلا توجه نمی کنند ولی لطفاً سگ را در کیش قدقن نکنید

  3. دوست خوبم سگ ها گناهی ندارن بی فرهنگی از ماست لطف کن و از خدا بترس اگه مسلمانی و گر نه سگ بینوا چه گناهی کرده

  4. صاحب سگ باید شدیداً مجازات شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.

  5. به سگ ربطی نداره صاحب بی شعورش که بدون قلاده اورده بیرون رو باید قلاده بزنن

  6. جالبه هیچکدامتون احوال پسر بچه رو نپرسیدید،حتی باهاش اظهار همدردی هم نکردید.شما دیگه چجور آدمی هستید؟دلیل نمیشه اگر از چیزی خوشت اومد برش داری با خودت بیاریش بیرون و بقیه رو بترسونی.بعدم بگی هر کی خوشش نمیاد جمع کنه از کیش بره،تو صاحب اون جا نیستی،یکی هستی عین بقیه،غرور و خود بینی ازت داره فوران میکنه.سگ آفریده خداست،انسان هم آفریده خداست.گناه شماها که مقام سگ رو تا کوچک کردن مقام انسانیت پایین میکشید،از بی توجهی صاحب اون سگی که پسر بچه کوچکی رو گاز گرفته بیشتر هست.
    منم کیشوند هستم،حق ندارم رفتاری کنم که بقیه رو از آمدن به جزیره منصرف کنم.لذت اینجا به آمدن و رفتن مسافرها هست.از خودمون آدم بودن و آدم شدن رو شروع کنیم.

    • ایشالا که حال پسر بچه خوب باشه ولى حرف شما مثل این میمونه توریستى به کشوراى اروپایى نمیره چون از چرخیدن سگ توى خیابان میترسه. هر توریستى وقتى وارد جایى میشه خودشو مطابقت میده به آداب و رسوم اونجا تا زمانى که برگرده به شهر و کشور خودش . الان کیش پر مارمولک هست که خیلى از ادما ازش وحشتى دارن که فقط شروع مى کنن به جیغ کشیدن.ما میتونیم بگیم چرا مارمولک تو کیش زیاده؟؟چرا کسى مارمولک و از سطح کیش جمع نمى کنه ؟؟ ما انسان ها اومدیم توى یک جزیره اى که فقط مخصوص زندگى حیوانات هست و اشغال کردیم به خاطر امیال خودمون . پس سگم مصداق همین موضوع و داره.ما باید فرهنگ سازى کنیم نه مارمولک باید باعث وحشت بشه نه سگ و نه گربه .حیوانات و خداوند مهربان آفریده براى لذت انسان ها .ما نباید با افکار غلط خودمون باعث آزار حیوانات بشیم و همونو به بچه هامون انتقال بدیم.

  7. زبان ما مو در آورد ولی هیچکس فکری بحال این سگها و صاحبانشان نکرد که نکرد حتما” باید یک نفر کاملا” دریده بشود شاید فکری بکنند آقایان مسئول …

  8. سگ داشتنم فرهنگ میخواد سگو بی غلاده بیرون میبرن که یک آدم یا سگ دیگه رو آسیب بزنه

  9. کشورها مناطقی رو در سواحل و پارک رو معرفی میکنند که همه سگهاشون رو فقط در اون منطقه میتونن بی قلاده به بازی و اب تنی بپردازن
    ضمننا خیلی هم مهمه فردی که سگش به بیرون میبره مدفوع سگش رو جمع کنه که بچه ها آلوده نشوند