• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سفر نوروزی به شهرهای زرد و آبی کرونایی آزاد اعلام شد

  • کد خبر : 21480
  • 21 اسفند 1399 - 23:38
سفر نوروزی به شهرهای زرد و آبی کرونایی آزاد اعلام شد

ستاد مقابله با کرونا مصوبه‌ای دارد و مقررشده است که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع باشد ولی بقیه شهرستان‌ها سفر آزاد است.

به گزارش کیشوندنیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه پنج‌شنبه پس از دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا مصوبه‌ای دارد و مقررشده است  که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع باشد ولی بقیه شهرستان‌ها سفر آزاد است.

وی افزود: اگر کسانی فکر می‌کنند قدرت و شرایط ندارند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت ندارند ولی باید ملاحظه داشته باشند، پروتکل‌ها را شدید کرده‌ایم و چادر زدن در بوستان‌ها و کنار خیابان‌ها و همچنین استفاده از مدارس در عید نوروز ممنوع است.

وزیر کشور بیان کرد: رویکرد ما استفاده از برخوردهای قانونی و جرمی با مردم نیست اما اگر مجبور شویم با معدود قانون‌شکنان برخورد قانونی خواهیم کرد.

رحمانی فضلی بابیان اینکه مردم یک سال به خاطر کرونا در سختی قرار دارند،عنوان کرد: مردم در سفرهای نوروزی هتل و رستوران‌هایی که می‌روند با هماهنگی وزارت گردشگری باشد و به‌گونه‌ای تدارک ببیند که ازنظر بهداشتی مطمئن باشند.

وی خاطرنشان کرد: محور صحت و سلامت برای مردم خود آن‌ها هستند و آنچه وظیفه دولت و دستگاه‌های اجرایی است خدمات، پزشک و دارو و درمان را  مهیا کند و تذکرات داده شود و رعایت موارد بهداشتی مورد تأکید باشد./ تسنیم

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21480
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.