• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

امیدواری طیبی برای بهره برداری از بازار میوه و تره بار تا پایان سال

  • کد خبر : 21164
  • 20 بهمن 1399 - 18:29
امیدواری طیبی برای بهره برداری از بازار میوه و تره بار تا پایان سال

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: امیدواریم تا پایان سال بازار میوه و تره بار در جزیره کیش به بهره برداری برسد.

به گزارش کیشوندنیوز، ابوالفضل طیبی در گفتگوی خبری ساعت ۱۷ سیمای مرکز کیش، گفت: در منطقه بازار پارس خلیج ساختمانی با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در اختیار این شرکت قرار گرفت و امیدواریم تا پایان سال بازار میوه و تره بار در جزیره کیش به بهره برداری برسد.

ابوالفضل طیبی با اشاره به آزادسازی سواحل در کیش گفت: ارزش این زمین‌ها که در حدود ۴۰ هکتار بود چیزی درحدود ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بود. وی گفت: این زمین‌ها تبدیل به بوستان‌ها، فضای ساحلی، تفرجگاه و پارک ساحلی شدند و در اختیار مردم و گردشگران جزیزه کیش قرار داده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش با اشاره به طرح‌های شرکت عمران آب و خدمات با توجه به فرا رسیدن نوروز، افزود: جزیره کیش مقصد اول گردشگری ایران است و شرکت عمران آب و خدمات کیش در این خصوص با کاشت ۵ و نیم میلیون نشاء گل فصلی، کاشت گل‌های کاغذی برای زیباسازی فضای سبز جزیره اقدام کرد.

وی گفت: نوسازی پیست دوچرخه سواری جزیره با طول بیش از ۴۲ کیلومتر انجام شده است و ایجاد پارک‌های ساحلی ناشی از آزاد سازی سواحل به وجود آمده است.

طیبی گفت: ایجاد اسکله‌های تفریحی به عنوان یک زون گردشگری خاص از دیگر برنامه‌های عمرانی است و در این خصوص ۵ اسکله نیز نوسازی و بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در خصوص دیگر اقدامات این شرکت گفت: بهسازی معابر در منطقه صفین، بهسازی شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی، ایجاد زمین‌های ورزشی ساحلی از دیگر اقدامات است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21164
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پس اخبار پیشین مبنی بر جانمایی بازار میوه تره بار مجاور مصلی که توسط مسئولان سازمان منتشر شد و هزینه زیادی هم از بیت المال برای طرح بازار شده بود چه شد ؟