• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

لزوم نصب دوربین چهره خوان در ورودی بندرگاه کیش

  • کد خبر : 21168
  • 21 بهمن 1399 - 17:13

فرمانده پاسگاه مرزی شهید سیدنورخدا موسوی بندرگاه کیش بر نصب دوربین چهره خوان برای برخورد و کنترل افراد متخلف در ورودی بندرگاه تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، ستوان ساسان درویشی گفت: در ده ماهه سال جاری افراد زیادی با هدف سوداگری مرگ و انجام تخلفاتی، چون سرقت تمایل به ورود به جزیره کیش را دارند، اما غافل از این هستند که دریادلان مرزبانی کیش با حمایت پلیس پیشگیری این فرماندهی همیشه آماده برخورد با افراد هنجارشکن هستند.

وی با اشاره به ورود بیش از ۳۷ هزار نفر مسافر و بیش از ۵ هزار خودرو به جزیره کیش افزود: نیرو‌های جوان پاسگاه شهید سید نورخدا موسوی با استفاده از تجهیزات در اختیار به ویژه ایکس ری خودوریی و مسافری با شناسایی و برخورد افراد خاطی بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و برخی از موارد ممنوعه را کشف کنند.

ستوان درویشی گفت: مهارت همراه با دقت و استفاده به موقع از تجهیزات و قطعاً مشارکت مردم و همکاری و حمایت دستگاه های قضائی، امور بنادر، صیادان و بومیان جزیره در پاک نگهداشتن جزیره بسیار مؤثر و رمز موفقیت جوانان پاسگاه شهید سیدنورخدا موسوی است.

فرمانده پاسگاه مرزی شهید سیدنورخدا موسوی بندرگاه کیش نصب دوربین چهره خوان و تشدید ضوابط برای ممنوعیت ورود افراد سابقه دار و تحت تعقیب به جزیره کیش را بهترین راه برای پاکسازی جزیره و تحقق شعار کیش بهشت خانواده‌ها دانست.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21168
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.