• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کدام یک از فیلم های جشنواره فجر در کیش اکران می شوند؟ + جزئیات

  • کد خبر : 21059
  • 12 بهمن 1399 - 21:18
کدام یک از فیلم های جشنواره فجر در کیش اکران می شوند؟ + جزئیات

آثار سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۶ تا ۲۳ بهمن در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش اکران می شود.

به گزارش کیشوندنیوز، دبیر اجرایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کیش گفت: اکران فیلم های این جشنواره از ۱۶ بهمن هم زمان با سراسرکشوردرکیش آغاز می شود.

بابک عامل با بیان این که جشنواره فیلم فجر به مدت ۹ روز در کیش اجرا خواهد شد افزود: در این مدت ۸ روز برای اکران فیلم‌ها و یک روز برای اختتامیه این جشنواره در نظر گرفته شده است و فیلم های برگزیده مردمی از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش است.

به گفته عامل در اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به پاس یک عمر تلاش های بی وقفه هنرمندان این عرصه، یکی از چهره های سینمایی ایران مورد تقدیر و قدردانی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که در سال گذشته؛ فیلم ها در دو بخش ” مسابقه” و ” نگاه نو” اکران شد اظهار داشت: امسال ۶۲ فیلم به مسابقات راه پیدا کردند و پس از بازبینی نخست ۱۶ فیلم به بخش ” سودای سیمرغ” معرفی شد که هرکدام برای دریافت یکی از سیمرغ ها کاندید شده است.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم فجر کیش با اشاره به این که برخی از این فیلم‌ها در دو نوبت و برخی نیز در یک نوبت اکران خواهد شد گفت: فیلم های “ابلق، روشن، گیج گاه، خط فرزی، ستاره بازی، بی همه چیز، تی تی و شیشلیک” در دو نوبت و فیلم های “رمانتیسم عباد و طوبا، روز و روزگاری، آبادان، ذالاوا، تک تیرانداز، منصور، مامان، مصلحت و یدو” در یک نوبت اکران خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: امکان تهیه بلیت‌های سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط شرکت ایران کنسرت برای علاقمندان فراهم شده است و به زودی بلیت فروشی آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است اکران فیلم های منتخب جشنواره بین المللی فیلم فجر هر روز در سه نوبت ۱۹تا۲۱ تا ۲۱ و سی و۲۴تا یک و نیم بامداد اکران خواهد شد که نوبت آخر با هدف بهره مندی بازاریان این منطقه و صاحبان صنوف از برنامه های جشنواره فجر برنامه تدارک دیده شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21059
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.