• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

حذف معافیت های مالیاتی انگیزه فعالین اقتصادی مناطق آزاد را کاهش می‌دهد

  • کد خبر : 21049
  • 09 بهمن 1399 - 22:09
حذف معافیت های مالیاتی انگیزه فعالین اقتصادی مناطق آزاد را کاهش می‌دهد

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران و فراکسیون مناطق آزاد مجلس یازدهم گفت: معتقدیم که حذف معافیت های مالیاتی می تواند موجب کاهش انگیزه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان جهت حضور و فعالیت در مناطق آزاد شود.

احمد جباری هشتم بهمن در دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: در حوزه مناطق آزاد ظرفیت های قانونی خوبی وجود دارد که هنوز نتوانسته ایم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان و کیش در مجلس یازدهم در ادامه گفت: اصلاح قوانین مربوط به مناطق آزاد باید با بررسی دقیق تمامی جوانب و به گونه ای صورت گیرد که شاهد حل مشکلات قانونی فعلی باشیم.

عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس یازدهم تصریح کرد: طی سال های گذشته، تلاش های زیادی در حوزه های عمرانی و زیربنایی در جزیره قشم توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

نماینده مردم غرب استان هرمزگان افزود: اقدامات خوبی جهت ایجاد اشتغال پایدار با اولویت اشتغالزایی برای جوانان و نیروهای بومی صورت گرفته و با به نتیجه رسیدن بسیاری از سرمایه گذاری های صورت گرفته، می توانیم در آینده شاهد بهبود وضعیت در این حوزه باشیم.

جباری در پایان گفت: به نظر می رسد که موضوع دوگانگی مدیریت حاکم بر جزیره قشم مردم را با مشکلاتی مواجه کرده که ما در مجلس برای برطرف کردن این معضل تلاش خواهیم کرد./ایسنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21049
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.