• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

برخورد با شناورهای صیادی و غیر صیادی بدون مجوز/تمامی کارگران اتباع خارجی باید دارای مجوز کار باشند

  • کد خبر : 2098
  • 20 آذر 1395 - 15:10
برخورد با شناورهای صیادی و غیر صیادی بدون مجوز/تمامی کارگران اتباع خارجی باید دارای مجوز کار باشند

سرهنگ رحیم جهانبخش:نیروی دریابانی کیش نیز همدوش با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران با اقتدار کامل از کیان نظام جمهوری اسلامی در حوزه آبهای آزاد خلیج فارس دفاع می کند.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از ایرنا ، سرهنگ رحیم جهانبخش روز شنبه  با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همواره در خدمت شهروندان و گردشگران است افزود: نیروی دریابانی کیش نیز همدوش با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران با اقتدار کامل از کیان نظام جمهوری اسلامی در حوزه آبهای آزاد خلیج فارس دفاع می کند.
فرمانده انتظامی کیش با بیان اینکه جزیره کیش دارای موقعیتی خاص است تصریح کرد :حفظ امنیت و ایجاد آرامش رسالت بزرگی است که بر دوش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گذارده شده که شبانه روز در این عرصه خدمت رسانی می کنند.
وی به امنیت موجود در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این اقتدار و امنیت به برکت نظام جمهوری اسلامی ، تلاش دولتمردان ، نیروهای مسلح و همراهی مردم ایجاد شده است.
فرمانده دریابانی کیش تصریح کرد : آبهای جمهوری اسلامی از نظر مقابله با تجاوزات به خوبی پایش و رصد می شود و بیشترین تمرکز ما بر روی دفاع از منابع آبی است بویژه در حوزه پشتیبانی از صیادان داخلی که منابع را تامین می کنند.

*برخورد با شناورهای صیادی و غیر صیادی بدون مجوز
جهانبخش به گشت های دریایی اشاره کرد و اظهار داشت : گشت در اطراف سکوهای نفتی ،جزایر کیش ،هندورابی و برخورد با قاچاقچیان از دیگر ماموریت های دریابانی است.
فرمانده دریابانی کیش تصریح کرد: با شناورهای صیادی و غیر صیادی بدون مجوز در حریم آبهای جمهوری اسلامی نیز بشدت برخورد می شود .
وی با هشدار به افرادی که در این آبها اقدام به جابجایی مواد مخدر می کنند گفت : در بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر با شدت تمام برخورد می شود و شناورهای مشکوک نیز مورد پیگیری قرار می گیرند.
سرهنگ جهانبخش افزود : نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در بندرگاه و دیگر مبادی نیزبا ورود هرگونه قاچاق و کالاهای ممنوعه با قاطعیت مقابله می کند.

*کارگران خارجی باید دارای مجوز کار باشند
فرمانده دریابانی به پایش کرانه ها و پیرامون برای جلوگیری از بروز ناهنجاری ها اشاره کرد و گفت : با تردد اتباع غیرمجاز و همچنین شناورهای حمل قاچاق نیز بر خورد جدی می شود.
سرهنگ جهانبخش با تاکید بر اینکه با قوت هر چه تمام با ورود کارگران خارجی غیر مجاز به جزیره و حضورآنان در کارگاه ها برخورد می شود گفت: با کارفرمایانی که این افراد را به کار می گیرند و یا تکلیف این نوع کارگران را مشخص نکرده باشند برخورد قانونی خواهد شد .
وی تصریح کرد : تمامی کارگران اتباع خارجی باید دارای مجوز کار باشند .
این مقام نظامی در پایان اظهار کرد : دریابانی کیش با امکانات ویژه ای که در اختیار دارد در شرایط بحرانی در کنار دیگر واحد های امدادی به صیادان و شهروندانی که با مشکل مواجه شده باشند کمک خواهد کرد.
جزیره کیش با ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2098

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.