• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کنگره تخصصی ستون فقرات در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 2106
  • 21 آذر 1395 - 8:24
کنگره تخصصی ستون فقرات در کیش برگزار می شود

دکتر خلخالی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری سومین دوره از کنگره جراحی مغز با رویکرد ویژه بر ستون فقرات خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر خلخالی محمد خلخالی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری سومین دوره از سری کنگره های نورو آندوسکوپی با رویکرد ویژه بر ستون فقرات خبر داد و در این باره گفت: در راستای راه اندازی کنگره ها، سمینارها و وبینارها  در کیش که طی سه سال گذشته با هدف افزایش سطح سلامت، بهداشت، درمان و بحث های گردشگری انجام شده، کنگره نورو آندوسکوپی یا جراحی بافت های مغزی که در واقع از طریق آندوسکوپی انجام می شود، جایگاه ثابتی را در تقویم کنگره های کیش به دست آورد.

وی افزود: بر همین اساس کنگره نورو آندوسکوپی طی دو سال گذشته یعنی در سال های ۹۳ و ۹۴ برگزار شد اما در سال جاری این کنگره با نگاهی ویژه و تخصصی بر ستون فقرات برگزار خواهد شد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، افزایش سطح علمی پزشکان را از جمله اهداف این کنگره خواند و اظهار کرد: برگزاری چنین کنگره هایی می تواند نقش مهمی در آشنایی پزشکان و متخصصان ایران و جهان با جزیره زیبای کیش داشته باشد ضمن اینکه چنین کنگره هایی می توانند نقشی کلیدی در به روز کردن علم و دانش این حوزه برای پزشکان و متخصصان این عرصه داشته باشند.

خلخالی تصریح کرد: برگزاری این کنگره ها به ما اجازه می دهد که از حضور متخصصان حاذق در بیمارستان کیش بهره مند شویم که مزیت مهمی برای توسعه گردشگری سلامت وخدمات رسانی به شهروندان به شمار می رود.

وی ادامه داد: کنگره بین المللی ستون فقرات با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و حضور بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران  آذرماه جاری در کیش برگزار می شود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش افزود: در طول برگزاری این کنگره کارگاه های آموزشی و غرفه هایی نیز جهت ارائه تکنولوژی و تجهیزات پزشکی به منظور استفاده شرکت کنندگان بر پا می شود.

بر اساس این گزارش، سومین دوره کنگره بین المللی جراحی مغز با رویکرد ستون فقرات ۲۵ و ۲۶ آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2106
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.