• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کیش جایی برای معتادان نیست

  • کد خبر : 20907
  • 27 دی 1399 - 20:49
کیش جایی برای معتادان نیست

امام جمعه کیش گفت: کیش نباید جایی برای معتادان باشد، باید این امنیت را از آنها صلب کنیم، کیش یک برند است و این برند را باید حفظ کنیم.

به گزارش کیشوندنیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) به عزاداران اهل بیت یادآوری کرد تا در برگزاری مراسم‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و افزود: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران کم شد اما باید مواظبت کرد، متاسفانه گاهی اوقات گرفتار عادی انگاری می‌شویم که این خطر بزرگی است و اگر رعایت نکنیم احتمال موج چهارم این ویروس وجود دارد، جلسات مذهبی باید الگویی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم به ذکر نکاتی از این سخنرانی پرداخت و در رابطه با برجام اظهار داشت: اگر با بازگشت آمریکا به برجام تحریم‌ها برداشته نشود نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه ضرر هم دارد؛ ما به‌دنبال بازگشت آمریکا نیستیم بلکه به‌دنبال رفع تحریم‌ها هستیم، وقتی تعهدی بین طرفین به‌وجود آمده باید هر دو طرف تعهدات را اجرا کنند.

امام جمعه کیش گفت: اگر تحریم‌ها برطرف نشود و دولت جدید آمریکا فقط بخواهد به برجام برگردد این به ضرر ایران است، تحریم‌ها یک جنایت و خیانت بزرگ در حق ملت ایران است و باید برداشته شود.

وی عنوان کرد: باید اقتصادمان را به گونه‌ای قوی کنیم تا سیاست بازی‌هایی که این افراد خبیث دارند در اقتصاد ایران اثر نگذراد، همه مردم و مسئولان موظف هستند  اقتصاد کشور را تقویت کنیم.

حسن زاده تقویت توان نظامی ایران را ضروری دانست و تأکید کرد: برخی می‌گویند چرا باید توان نظامی را تقویت کنیم، در دوران جنگ تحمیلی هواپیمای میگ صدام بالای تهران می‌آمد و شهر را بمباران می‌کرد یا موشک‌های صدام از بغداد به سوی ما می‌آمد و کسی نمی‌توانست کاری کند، برای اینکه بتوانیم از خودمان دفاع کنیم باید توان نظامی را تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: این ذلتی که امروز ترامپ و اطرافیانش گرفتار آن شده‌اند، تاثیر خون شهید سردار سلیمانی است.

خطیب نماز جمعه کیش ادامه داد: امروز این مردک گرفتار ذلت شدیدی شده و باید بداند که همچنان به‌دنبال انتقام سخت هستیم هشدار می‌دهیم که منتظر انتقام سخت باشید.

وی گفت: ترامپ، رییس سازمان سیا، وزیر دفاع آمریکا و همه کسانی که در ترور سردار نقش داشتند باید بدانند که روی آرامش را نخواهند دید، باید سبک زندگیتان را تغییر دهید و بعید نیست که از دورن خانه‌های خودتان انتقام بگیریم.

حجت‌الاسلام حسن زاده گفت: از کنار یکی از پارک‌های شهر عبور می‌کردم دیدم که جمعی از برادران نیروی انتظامی آنجا برای پاکسازی پارک از برخی افراد حضور داشتند، از یک سو خوشحال شدم که نیروی انتظامی حضور دارد و امنیت ما را تامین می‌کند، از یک سو هم ناراحت شدم که کیش نباید جایی برای افرادی باشد که معضلات اجتماعی را برای شهر به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: کیش نباید جایی برای معتادان باشد، باید این امنیت را از آنها صلب کنیم، نباید در پارک‌های کیش افرادی باشد که مزاحم نوامیس مردم باشد، نباید لب ساحل افرادی باشد که فضای اجتماعی را به هم بزنند، کیش یک برند است و این برند را باید حفظ کنیم.

امام جمعه کیش اظهار داشت: یک زمان کیش به امنیتش معروف بود، مسئولان محترم باید تلاش کنند و این فضا را پاکیزه نگه داریم، قدرت این کار را را داریم و می‌توانیم کیش را در همان جایگاه خودش نگه داریم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20907
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. والله جدیدا معضل اعتیاد در کیش بقدری زیاد شده که دوستم کیش را به خاطر همین قضیه ترک کرد واذِان داشت از اینده پسرانم نگرانم که از کیش هجرت میکنم بنده ۲۴ سال ساکن کیش هستم در این چند سال اخیر اعتیاد بیداد میکنه طوری که در مناطقی منز لهای برای فروش مواد اونم از انواع واقسام هست وحتی غرفه های که مدیریت فروش داخل غرفه انجام میدن پخش در بیرون از غرفه توسط نیروهای خودشون در شهرک صدف پشت مسجد امام حسن مکان شده خرید فروش وحتی کشیدن در زیر درختان پشت بازار چه حافظ پارک کرده بودیم لباس به اتوشویی تحویل بدیم یه دفعه باد ورزید وچادری از پشت مغازه طیبی کنار رفت ۵الی۶ معتاد در حال استفاده بودن الته این مناطق قدمت چندین ساله دارند به خاطر همین قضه من مجبور شدم کسب ام را جم کنم دیگه در کرمانشاهان افراد برای خدشون قلمرو درست کردند این مسئله حل شدن وپاک شدن اینو میطلبه که نیروی مبارزه با مواد مقدر زیاد باشند که بتواند رو این مسئله تسلط کافی داشته باشند به امید روزی که کیش پاک پاک باشه وبعد کل مناطق ایران الهی امین