• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پیگیری ساماندهی شناورهای بدون مجوز و لغو ابلاغیه منع صید در دو مایلی جزیره کیش

  • کد خبر : 25674
  • 10 شهریور 1401 - 13:22
پیگیری ساماندهی شناورهای بدون مجوز و لغو ابلاغیه منع صید در دو مایلی جزیره کیش

صیادان جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند و با مهندس احمدجباری نماینده غرب هرمزگان و دکتر حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ صبح روز گذشته خانه ملت میزبان صیادان جزیره کیش بود و صیادان عزیز پس از حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با پایان یافتن جلسات مجلس با نماینده خود در خانه ملت مهندس احمد جباری دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه کاری خود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در نشست صمیمی مهندس احمد جباری و صیادان جزیره زیبای کیش در خصوص ابلاغ نامه غیر کارشناسی شیلات هرمزگان پیرامون ممنوعیت صید در دو مایلی جزیره کیش بحث و گفت‌وگو شد و همچنین کلیه مسائل و مشکلات حوزه صید و صیادی، اعطای مجوز صید به شناورهای فعال جزیره، هزینه سرسام آور مسکن، انشعابات و قبوض آب و برق که موجب گردیده بومیان عزیز کیش سخت در تنگنا باشند.

گفتنیست پس از نشست نماینده غرب هرمزگان و صیادان در مجلس شورای اسلامی، سازمان شیلات ایران میزبان مهندس احمد جباری و صیادان بود که در این نشست موضوعات صید و صیادی از جمله ابلاغیه اخیر شیلات کشور و استان هرمزگان پیرامون ممنوعیت صید در دو مایلی جزیره کیش و ساماندهی شناورهای بدون مجوز مباحثی مطرح گردید.

رئیس سازمان شیلات ایران در این نشست با اظهار تعجب از ابلاغیه صادره از سوی سازمان شیلات استان هرمزگان در خصوص ممنوعیت صید در دو مایلی جزیره کیش به معاونین صید و برنامه ریزی خود دستور داد با پیگیری و بررسی موضوع نسبت به لغو ابلاغیه صادره اقدام نمایند.

دکتر حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات در این نشست بسیار صمیمی و دوستانه به معاونین خود دستور داد از صیادان جزیره کیش به طور ویژه تقدیر به عمل آید زیرا که این عزیران حافظان اصلی ذخایر دریایی هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25674
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.