• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

گزارش تصویری | مراسم روز کیش

  • کد خبر : 20311
  • 21 آبان 1399 - 4:10
گزارش تصویری | مراسم روز کیش

هم زمان با فرا رسیدن ۲۰ آبان روز کیش، برنامه هایی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و با همکازی اصناف و جوامع به جهت بزرگداشت این روز تدارک دیده شد

به گزارش کیشوندنیوز، هم زمان با فرا رسیدن ۲۰ آبان روز کیش، برنامه هایی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و با همکازی اصناف و جوامع به جهت بزرگداشت این روز تدارک دیده شد، برنامه هایی که در سایه کرونا امکان برگزاری جشن و آیین های جمعی وجود نداشت و بیشتر به تشریح عملکرد و افتتاح و بازدید سوق داده شد.

ابتدای این روز با ادای احترام به مقام والای شهدا و حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد.  مرتضی بانک و محمدعلی وکیلی به ترتیب دبیر شورایعالی مناطق ازاد و معاون فرهنگی گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد مهمان ویژه این مراسم بودند.

آزادسازی ۳۳ هکتار از سواحل جزیره اولین طرحی بود که در این روز افتتاح شد.

افتتاح سه موج شکن مارینا و رستوران این مجموعه از دیگر برنامه ها بود.

در ادامه این روز دو پارک بهارستان و آرین در منطقه نوبنیاد ۲ و ۳ افتتاح شد بعد از آن از مجموعه گردشگری تک بادگیر بازدید به عمل آمد.

افتتاح طرح عمرانی حفاظت کاتدیک اسکله ۳۵هزارتنی بندرتجاری کیش از دیگر برنامه های این روز بود.

بعد از آن افراد با حضور در اسکله تفریحی، از دوچرخه های هوشمند رونمایی شد و مجسمه های هفت سنگ در وردی این اسکله مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید از باغ مجسمه ها در محل جنب سالن همایش ها برنامه پایانی صبح و ظهر روز کیش بود.

در عصر روز کیش آیین افتتاح هتل ۵ ستاره کیش برگزار شد، همچنین رونمایی از طرح مسکن ملی، آغاز به کار پارلمان زنان، رونمایی از سوگند نامه محیط زیستی، رونمایی از دومین ویژه نامه معماری ساختمان، رونمایی از طرح جامع و رویداد نوآورانه” اینجا فردا است در پایان این روز انجام شد. 

 


ساحل دامون هتل آرامیس پلاس کیش  

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20311
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.