• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مرگ دومین هندی بر اثر کرونا در کیش

  • کد خبر : 20147
  • 05 آبان 1399 - 15:31
مرگ دومین هندی بر اثر کرونا در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از مرگ دومین هندی بر اثر کرونا در کیش خبر داد و کل متوفیان بر اثر این ویروس از ابتدا تا کنون در جزیره را ۱۹ نفر اعلام کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر محمدرضا رضانیا، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام این خبر افزود: متاسفانه با فوت یک آقای ۴۳ساله و از اتباع خارجی بدون بیماری زمینه ای و بستری در بیمارستان کیش به دلیل کرونا، آمار فوتی های کرونا در کیش از ابتدا تا کنون به ۱۹نفر رسید.

وی با تاکید بر اینکه فوتی امروز در کیش هیچ بیماری زمینه ای نداشته افزود :همچنان تاکید میکنیم این ویروس پیر و جوان نمیشناسد و رعایت پروتکل ها همچنان در دستور کار است.

وی افزود:رفتار اجتماعی مردم نقش مهمی در آینده نظام سلامت و همچنین آینده موج سوم کرونا دارد. اگر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی احترام بگذارند و از وارد آمدن فشار به کادر بهداشت و درمان بکاهند، کنترل موج سوم آسان‌تر و کادر درمان نیز در فشار کاری کمتری خواهند بود.

دکتر رضانیا گفت: مردم ابتدا باید برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. شرایط کنونی باعث شده تا کادر درمان دچار محدودیت‌هایی شوند و البته فشار بسیاری به آنها وارد می شود که به طور قطع کیفیت عملکرد آنها را به مرور زمان کاهش می‌دهد.

سخنگوی شورای سلامت گفت: امیدواریم مردم توجه جدی به خودمراقبتی داشته و از جان خود و عزیزانشان محافظت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20147
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.